هتل آپارتمان یزد مشهد : این هتل شش طبقه با اتاق ها و سوئیت ها بزرگ و امکانات مناسب برای زائران و توریست های تور مشهد دارد. همینطور بهترین دسترسی را با حرم امام رضا(ع) یعنی فاصله ای پنج دقیقه داشته. رفتار پرسنل و خدمه هتل بسیار محترمانه و مناسب بوده و پذیرش میهمانان شبانه روزی انجام میشود. هتل آپارتمان یزد مشهد نسبت به دیگر هتل های اطرافش امکانات بهتر و پیشرفته تری مثل کتابخانه، خدمات خشکشویی، صندوق امانات هتل، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی رایگان، اینترنت بی سیم رایگان، کتابخانه، رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، ترنسفر فرودگاهی و مبلمان راحتی در لابی میباشد.

هتل آپارتمان یزد مشهد

اتاق های هتل آپارتمان یزد مشهد

این هتل سی اتاق و سوئیت که هر کدام از آنها شامل یک خوابه، دوخوابه و سوئیت هستند. این اتاق ها هر کدام امکانات هاص و منحصر بفردی دارند که در اداه توضیح خواهیم داد :

اتاق های یک خوابه هتل آپارتمان یزد مشهد

اتاق های یک خوابه این هتل تا سه نفر ظرفیت داشته و سه تا چهار تخت دارند. همینطور دارای امکانات سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی، مبل تخت شو، حمام، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، آشپزخانه به همراه تمام لوازم مورد نیاز، تلوزیون، تلفن، اینترنت و لوازم آرایشی و بهداشتی میباشد.

اتاق های دو خوابه هتل آپارتمان یزد مشهد

این اتاقها نیز تا شش نفر، یعنی دو اتاق خواب سه تخته ظرفیت داشته و دارای مینی بار، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلوزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی، حمام به همراه لوازم مورد نیاز، لوازم مورد نیاز آشپزی و ...

سوئیت هی هتل آپارتمان یزد مشهد

سوئیت ها اما تا 2نفر ظرفیت دارند و همان امکانات آشپزخانه کامل، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه هوا، اینترنت، سرویس بهداشتی های ایرانی و فرنگی، تلوزیون و .. به همراه مبلمان میباشد.