هتل آواری دبی

در خیابان پر جنب و جوش الرقه، هتل Avari هفتاد طبقه لوکس و مدرن با چهار ستاره اطراف برج ساعت قرار دارد. امکانات جذاب هتل اقامتی رویایی و خاطره انگیز را به شما میدهد. این هتل 174 اتاقه به صورت 24 ساعت سرویس ارائه میدهد.

اتاق های Avari hotel

امکانات به خصوص این هتل اقامتی همراه با لذت به شما میدهد هر اتاق هتل آواری دارای چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون های ماهواره ای، اینترنت رایگان ، مینی بار، سشوار ، تلفن در حمام، مبلمان چوبی تیره و  تخت به رنگ سفید هستند.

امکانات تفریحی و خدمات هتل

امکانات تفریحی در هتل آواری به گونه ای برنامه ریزی شده که در سفر با تور دبی هرگز خسته نشوید تفریحات در نظر گرفته شده برای میهمانان آواری استخر برای آب تنی و شنا روی سقف هتل، جکوزی و سالن سونا، ماساژ، کارائوکه، کلوپ تفریحی و سرگرمی شب میباشد.

و همینطور خدمات آن برای میهمانان اتاق کنفرانس، کافه، بار، رستوران،صندوق امانات، صرافی، آسانسور، فروشگاه، سیستم تهویه‌ی مطبوع و اینترنت و پارکینگ رایگان است

اگر میخواهید در طول سفر خود تناسب اندام خود را هم حفط کنید، میتوانید ازسالن تناسب اندام استفاده کنید. یک ویژگی منحصر بفرد هتل آواری این است که اگر ساعت خاصی برای خوردن وعده های غذایی ندارید هر دو رستوران هتل آواری به صورت 24 ساعته به شما سرویس میدهند.

فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 5 کیلومتر است.

آدرس :

Al Rigga Street, Deira, Dubai, United Arab Emirates

‏ ٩٧١۴٢٩۵۶۶۶۶‏