هتل آنداتل گرند پوکت تایلند : هتل سه ستاره آنداتل گرند پوکت، از ساحل پاتونگ، یکی از معروف ترین سواحل شهر پوکت، تنها شش دقیقه پیاده روی فاصله دارد. در این هتل، خدمه به زبان های تایلندی، انگلیسی و ترکی صحبت کرده و از خدمات بسیار خوبی که میهمانان و توریست های تور تایلند خود ارائه میدهند میتوان به کرایه اتومبیل و موتور، روزنامه رایگان در لابی، صندوق امانات، پارکینگ اختصاصی، صرافی، نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن کنفرانس و جلسات، آسانسور، حمل و نگهداری از چمدان ها، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اینترنت بی سیم رایگان، خدمات مخصوص افراد معلول و ... اشاره کرد.

هتل آنداتل گرند پوکت تایلند

اتاق های هتل آنداتل گرند پوکت

هتل آنداتل گرند پوکت، به طور کلی دارای 122 اتاق بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های دولوکس

همه اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره، مدرن و راحت بوده و دارای امکانات بسیار خوبی نظیر لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، مینی بار یا یخچال، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، بطری آب رایگان، میز مطالعه، سرویس دهی شبانه روزی، چای ساز و قهوه ساز، تلفن، گهواره، سیستم تهویه هوا، میز اتو و ... برای راحتی اقامت میهمانان و توریست های تور تایلند هستند.

اتاق های هتل آنداتل گرند پوکت

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آنداتل گرند پوکت تایلند

در رستوران و کافه های هتل آنداتل گرند پوکت، انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، تایلندی، آسیایی و ... برای توریست های تور تایلند، به همراه نوشیدنی های مختلف گرم و سرد سرو می شوند. نوشیدنی ها و غذاهای سبک نیز در بار کنار استخر سرو می شوند. از امکانات رفاهی این هتل سه ستاره میتوان به دوچرخه سواری در فضای سبز، استخر روباز و استخر مخصوص کودکان اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آنداتل گرند پوکت تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل آنداتل گرند پوکت

هتل آنداتل گرند سه ستاره، به ساحل کامالا و ساحل کاتا، پانزده دقیقه با ماشین فاصله دارد. از مراکز خرید نزدیک به این هتل میتوان به مرکز خرید جونگ سیلون و یا بانگلا رود اشاره کرد. باشگاه بوکس نیز در فاصله ده دقیقه ای از هتل می باشد. فاصله بین فرودگاه تا هتل آنداتل گرند پوکت، 45 دقیقه است.