هتل آنتیک استانبول : هتل چهار ستاره آنتیک در قسمت مرکزی شهر استانبول قرار دارد. تمام چیزهایی که در این جاده میبینید، الهام گرفته از تاریخ شهر بوده و بسیار منحصربفرد هستند. تراس بزرگی روی پشت بام قرار داشته و هر طبقه از هتل نیز به گونه ای ساخته شده تا به تمام مکان های تاریخی استانبول چشم انداز داشته باشند. در کنار جاذبه ها نیز دریای مرمر نیز قرار دارد. پرسنل و کارکنان این هتل به زبان های ترکی، انگلیسی، فرانسوی و روسی و ... مسلط بوده و برای میهمانان و توریست های تور استانبول خدماتی نظیر کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... ارائه میدهند.

هتل آنتیک استانبول

اتاق های هتل آنتیک استانبول

هتل آنتیک استانبول به طور کلی دارای 91 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های جکوزی دار به سمت دریا
  • سوئیت های کینگ
  • سوئیت های جونیور
  • اتاق های مخصوص افراد معلول

برای تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره خدمات و امکانات بسیار خوبی نظیر سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی و ... ارائه شده اند تا توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول خاطره خوبی از اقامت در هتل آنتیک را داشته باشند.

اتاق های هتل آنتیک استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آنتیک استانبول

صبحانه ها هر روز صبح به صورت سلف سرویس و روبروی دریا سرو می شوند. در رستوران مرمریان انواع و اقسام غذاهای ترکی، بین المللی، آسیایی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف برای میهمانان و توریست های تور لحظه اخری استانبول سرو می شوند. از جمله امکانات رفاهی این هتل چهار ستاره میتوان به سونا و جکوزی، استخر، ماساژ و اسپا، سالن بدنسازی و ... اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آنتیک استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل آنتیک استانبول

از این هتل چهارستاره تا جاذبه های شهر مثل توپکاپی، ایا صوفیه و یرباتان ‏سرای فاصله بسیار کوتاهی است. همینطور بازار بزرگ استانبول نیز پانصد متر با هتل فاصله دارد. هتل آنتیک استانبول از فرودگاه بین المللی شهر شانزده کیلومتر فاصله دارد.