هتل آمبر باکو : هتل چهار ستاره آمبر باکو، یکی از راحت ترین هتل های این شهر بوده که البته مورد قبول توریست ها و گردشگران تور باکو نیز واقع شده است. کارکنان این هتل چهار ستاره در باکو برای میهمانان و توریست ها خدماتی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل، سرویس دهی شبانه روزی، خدمات مخصوص معلولین، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، پارکینگ اختصاصی رایگان، محوطه مخصوص غیر سیگاری ها، خدمتکار روزانه، صندوق امانات، سالن کنفرانس و همایشات و ... ارائه میدهند.

هتل آمبر باکو

اتاق های هتل آمبر باکو

هتل آمبر باکو به طور کلی 21 اتاق دارد. هرکدام از این اتاق ها با رنگ های قهوه ای طراحی و دکور شده اند. محیط دلباز و راحت این اتاق ها باعث شده تا میهمانان تور باکو در آنها بیشتر احساس راحتی داشته باشند. امکاناتی که داخل هرکدام از این 21 اتاق ارائه شده شامل تلویزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و ارایشی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، گاوصندوق و ... می باشند.

اتاق های هتل آمبر باکو

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آمبر باکو

توریست ها و گردشگران تور باکو در رستوران بسیار زیبا و شیک این هتل چهار ستاره میتوانند انواع غذاهای آذربایجانی، اروپایی و بین المللی را سرو کنند. در کافه های آن نیز نوشیدنی های مختلف، دسرهای متنوع عصرانه ها خوشمزه ای آماده می شوند. از امکانات رفاهی این هتل میتوان به سونا و جکوزی، استخر، سالن بدنسازی، ماساژ و اسپا اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آمبر باکو

دسترسی های نزدیک به هتل آمبر باکو

از این هتل چهار ستاره تا ایستگاه مترو نظامی سه دقیقه و تا فرودگاه بین المللی باکو سی دقیقه فاصله است. جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل کاخ شیروانشاهان و شهر قدیمی باکو با هشت دقیقه فاصله هستند. همینطور مرکز خرید کاسپین پلازا نیز تنها سه دقیقه با هتل آمبر باکو فاصله دارد.