هتل آمارا سی لایت در کوش آداسی : هتل پنج ستاره بزرگ در شهر دیدنی و توریستی کوش آداسی یکی از بهترین هتل ها در این شهر میباشد.  هتل آمارا سی لایت در کوش آداسی با 35000 مترمربع از بزرگ ترین هتل هاست که بیشترین و بهترین امکانات را برای میهمانان خود ارائه داده. خدمات پذیرش، اتوشویی و لباس شویی در این هتل به صورت شبانه روزی انجام میشود. امکاناتی مثل اینترنت بی سیم و پارکینگ نیز رایگان میباشد. از دیگر خدمات این هتل میتوان سرویس دهی به معلولان و افراد کم توان اشاره کرد همینطور ویژگی ممنوع بودن استعمال دخانیات. داخل هتل آمارا سی لایت در کوش آداسی فروشگاه مناسبی برای خرید سوغاتی و هدایا قرار داده شده.

اتاق های هتل آمارا سی لایت در کوش آداسی

کلیه اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه هوای مناسب، و اینترنت بی سیم رایگان هستند. طراحی و دکوراسیون اتاق ها به گونه ای انجام شده که میهمانان در طول اقامت احساس راحتی و امنیت کنند. همه اقامتگاه های هتل آمارا سی لایت در کوش آداسی منظره ای رو به دریا  داشته و میتوان از تراس ها و پنجره ها کوه ها و دریا را مشاهده کرد. اتاق ها و سوئیت های هتل آمارا سی لایت در کوش آداسی مجهز به حمام لوکس، فضای باز، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز و ... هستند.

اتاق های هتل آمارا سی لایت در کوش آداسی

امکانات تفریحی هتل آمارا سی لایت در کوش آداسی

این هتل پنج ستاره بهترین امکانات و سرگرمی ها را برای توریست ها و گردشگران تور کوش آداسی ترتیب داده اند. دوچرخه در هتل رایگان عرضه میشو شما میتوانید با استفاده از دوچرخه های هتل آمارا سی لایت در کوش آداسی روزهای خود را شروع کنید. همینطور برای بانوان ساحل های اختصاصی در نظر گرفت شده تا به راحتی بتوانند از ساحل استفاده کرده و از سفرشان لذت ببرند. امکانات خاص دیگری مثل غواصی ویندسرفینگ نیز موجود میباشد. زمین های بازی مخصوص تنیس و باشگاه های وزشی کامل، آبگرم همراه با ماساژهای تای، آروما تراپی و بالی، حمام ترکی، تراس برای حمام آفتاب، استخرهای روباز و سرپوشیده، سرگرمی های شیانه، زمین بازی برای بچه و بازی ها بیلیارد و تنیس روی میز از جمله امکانات تفریحی هتل آمارا سی لایت در کوش آداسی میباشد.

امکانات تفریحی هتل آمارا سی لایت در کوش آداسی

رستوران های هتل آمارا سی لایت کوش آداسی

بهترین رستوران های بین المللی در در هتل آمارا سی لایت در کوش آداسی شعبه دارند. شما میتوانید انتخاب کنید تا وعده غذاییتان را در یک مکان سربسته و یا سرباز میب کنید. رستوران های خوب هتل آمارا سی لایت در کوش آداسی شامل نئوپلیسپ، رستوران آنادل، رستوران وک ، رستوران فراتلی ال اِی، رستوران شوربا، رستوران ال آزور، رستوران کابوبا، رستوران لا پرومِناد و کافه مِیت پاب میباشد.