هتل آلوادونا بلک آنتالیا : هتل پنج ستاره آلوادونا بلک آنتالیا، در سال 2005 در منطقه بلک افتتاح شده و 32 هزار متر مربع مساحت به همراه ساحل را به خود اختصاص داده است. این هتل، یکی از اقامتگاه های منحصربفرد و عالی در این منطقه بوده و تمام میهمانان و توریست های تور آنتالیا را راضی از خود برگردانده. بعد از بازسازی که در سال 2010 روی آن انجام شد، بسیاری از امکانات و خدمات مدرن مثل خشکشویی و اتوشویی، سرویس دهی شبانه روزی، نگهداری از کودکان، خدمات برای افراد معلول، آسانسور، نظافت روزانه، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، صرافی، سالن کنفرانس و جلسات، محوطه مخصوص استعمال سیگار، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ رایگان و ... به هتل آلوادونا بلک آنتالیا اضافه شدند.

هتل آلوادونا بلک آنتالیا

اتاق های هتل آلوادونا بلک آنتالیا

هتل آلوادونا بلک آنتالیا، در مجموع دارای 447 اتاق و سوئیت به صورت زیر می باشد :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های استاندارد بزرگ
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های پاشا
  • سوئیت های سلطان
  • سوئیت های مدونا
  • سوئیت های مخصوص سران کشورها

امکانات و خدمات ارائه شده برای هر اتاق متفاوت بوده اما از جمله امکانات مشابه بین آنها، میتوان به مینی بار، حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تراس اختصاصی، نوشیدنی های بدون الکل در مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، تلفن، میز کار و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل آلوادونا بلک آنتالیا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آلوادونا بلک آنتالیا

هتل آلوادونا، امکانات رفاهی بسیاری نظیر مینی فوتبال، بسکتبال، والیبال ساحلی، مینی گلف، بیلیارد، دارت، تنیس روی میز، قایقرانی، موج سواری، تنیس، واترپلو، ژیمناستیک، ایروبیک، استخر روباز و سرپوشیده، کلاب شبانه، تئاتر، بازی های کامپیوتری، حمام ترکی، استخر مخصوص کودکان، باغچه، سونا و جکوزی، سرسره های آبی، پارک آبی، ماساژ و اسپا و ... را برای رفاه و سرگرمی میهمانان و توریست های تور آنتالیا دارد.  رستوران و کافه هتل نیز انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی، چینی، ایتالیایی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آلوادونا بلک آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل آلوادونا بلک آنتالیا

این هتل پنج ستاره ساحل اختصاصی داشته و از مرکز شهر پنجاه و کیلومتر و از فرودگاه بین المللی آنتالیا چهل کیلومتر فاصله دارد.