هتل 3 ستاره آلفا در محله آکسارای استانبول واقع شده است. این هتل دسترسی مناسبی به مراکز خرید و مراکز تفریحی تاریخی و گشت و گذارهای شهر استانبول دارد از جمله به مکان های تاریخی مانند بازار بزرگ، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، موزه ها و دیگر مناطق می توان اشاره کرد. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 16 کیلومتر می باشد.

هتل آلفا با 40 اتاق تمیز و مرتب در خدمت ارائه بهترین سرویس ها به مهمانان خود می باشد.پرسنل تحصیل کرده و مودب هتل در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز می باشند. تهویه هوا ، سرویس اتاق 24 ساعته، تلویزیون کابلی ماهواره ای، سشوار، مینی بار، نظافت روزانه، شماره تلفن شماره گیری مستقیم، دسترسی به اینترنت، پنجره های دو جداره،آب گرم 24 ساعت،از خواب بیدارشو،سیستم حرارت مرکزی،اتاق سیگار کشیدن،اتاق غیر سیگاری، دکمه های سیستم های هشدار آتش از جمله امکانات اتاق ها می باشد.

هر روز صبح از 07:00 - تا 10:30 صبحانه بوفه باز با خدمات با کیفیت و پرسنل دوستانه آماده پذیرایی از شما می باشد.همجنین می توانید برای راحتی بیشتر از خدمات 24 ساعته اتاق استفاده کنید و از مهمان نوازی سنتی ترکیه لذت بیشتری ببرید.و از غذاهای ترکی در رستوران هتل نوش جان کنید. برای گذرندان یک بعد از ظهر با گپ زدن با خانواده و دوستان می توانید به قسمت لابی بروید و یک نوشیدنی گرم همراه با یک کیک خوش طعم می کنید.