هتل آلباتروس استانبول : این هتل چهار ستاره در استانبول در منطقه سلطان احمد قرار دارد. هتل آلباتروس در سال 2009 مورد بازسازی قرار گرفته و در آن انواع امکانات خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صرافی، صندوق امانات، سالن آرایشی، صرافی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، میز تور، سالن کنفرانس و جلسات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان، روزنامه رایگان در لابی، پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، نظافت روزانه و ... به میهمانان و توریست های تور استانبول ارائه می شوند.

هتل آلباتروس استانبول

اتاق های هتل آلباتروس استانبول

هتل آلباتروس استانبول به طور کلی دارای 45 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های سوپریور با چشم انداز دریا
  • اتاق های سینگل
  • اتاق های تریپل
  • اتاق های سوپریور دبل
  • سوئيت های خانوادگی

اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره بسیار لوکس و زیبا بوده و خدمات و امکانات فوق العاده ای برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول خود دارند. همینطور اتاق های هتل آلباتروس استانبول ضد آلرژی بوده و مجهز به امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، تلفن، حمام به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظافت روزانه و ... می باشند.

اتاق های هتل آلباتروس استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آلباتروس استانبول

انواع غذاهای سنتی ترکی، در لابی هتل و یا روی تراس پشت بام به همراه چشم اندازی از دریای مرمره و یا باغ سرو می شوند. صبحانه ها نیز هر روز صبح و برای وعده های دیگر انواع و اقسام غذاهای بین المللی و محلی آماده می شوند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آلباتروس استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل آلباتروس استانبول

هتل آلباتروس استانبول در یکی از بهترین موقعیت های مکانی شهر قرار داشته و تقریبا به تمام جاذبه های توریستی و گردشگری استانبول دسترسی نزدیک دارد. مسجدهای ایاصوفیه و سلطان احمد، بازار ادویه، بازار مصری، میدان هیپودرم، قصر توپکاپی، کلیسای سیسترن، بازار بزرگ و ... با فاصله چند دقیقه پیاده روی از هتل قرار دارند. فرودگاه بین المللی سبیها در فاصله شصت کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در فاصله سیزده کیلومتری از هتل آلباتروس استانبول می باشد.