هتل آل ماها دبی : هتل های کویری دبی، از بهترین ها و  پیشرفته ترین هتل های این شهر هستند. یکی از این هتل های کویری، هتل آل ماها بوده که در منطقه کویری دبی قرار داشته و خدمات و امکانات فوق العاده ای را به توریست ها و گردشگران تور دبی ارائه میدهد. این هتل پنج ستاره کیفیت و خدمات بسیار خوبی داشته و تمام استانداردهای ممکن برای یک هتل کویری را دارد. کارکنان و خدمه این هتل، توریست ها و گردشگران تور دبی را به صورت شبانه روزی پذیرش کرده و به چند زبان رایج دنیا مسلط هستند. از جمله خدمات این هتل کویری برای میهمانان تور دبی خود شامل اینترنت بی سیم رایگان، خدمات برای افراد معلول، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، نظافت به صورت روزانه، صرافی و تبدیل ارز، چارکینگ اختصاصی رایگان، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، سرویس دهی شبانه روزی، نگهداری از کودکان، محوطه مخصوص استعمال سیگار و ... می باشند. این هتل پنج  ستاره از دبی 45 کیلومتر فاصله دارد.

هتل آل ماها دبی

اتاق های هتل آل ماها دبی

هتل آل ماها دبی به طور کلی دارای 42 سوئیت اختصاصی با طراحی و دکوراسین بسیار زیبا می باشد. هرکدام از این سوئیت های اختصاصی هتل آل ماها دبی، دارای استخرهای اختصاصی نیز می باشند. امکاناتی که داخل این هتل برای توریست ها و گردشگران تور دبی ارائه می شوند شامل گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی و ... می باشند.

اتاق های هتل آل ماها دبی

 رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آل ماها دبی

رستوران های این هتل برای توریست ها و گردشگران تور دبی منوهای غذایی مختلفی مثل محلی، بین المللی، عربی و ... را در فضای باز بسیار زیبا و یا داخل رستوران سرو میکند. در کافه ها نیز میتوانید انواع نوشیدنی ها را پیدا کرد. همینطور در صورت درخواست میتوان غذا را در اتاق ها سرو کرد. میهمانان و توریست های تور دبی با اقامت در این هتل از امکانات رفاهی بسیار خوبی نظیر سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، اتاق بخار، حمام آب داغ، سالن ماساژ و اسپا، بیابانگردی، شترسوای، تور سافاری، کوه نوردی، اسب سواری و ... برخوردار هستند.

 رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آل ماها دبی