هتل الخلیج پالیس (Al Khaleej Palace) , دبی

هتل الخلیج پالیس هتلی 4 ستاره در شهر دبی می باشد این هتل در خیابان المکتوم دبی واقع شده است و شامل 10 طبقه می باشد موقعیت هتل به گونه ای است که در مجاورت مراکز خرید مهم و تفریحی دبی واقع شده است و نیازی نیست نگران طولانی بودن مسیر برای رفتن به این مراکز باشید.

هتل چشم اندازی بسیار جذاب از زیبایی های شهر دبی دارد و در مسیر و نزدیکی مراکز تجاری مهم شهر واقع شده است هتل الخلیج پالیس همچنین نزدیک به  باشگاه کریک و گلف دبی , باشگاه قایقرانی دبی , برج ساعت , مرکز خرید الغریر و بازار طلای دبی می باشد و تنها چند دقیقه فاصله با مراکز مالی و اقتصادی شهر دبی دارد فرودگاه دبی نیز بسیار نزدیک به این هتل می باشد.

از امکانات مهم و خوب این هتل می توان به پذیرش بیست و چهار ساعته , آسانسور , صرافی , صندوق امانات برای نگهداری از اموال و اشیای با ارزش مسافران , خشک شویی , امکان سرو غذا در اتاق مسافران , پارکینگ جهت پارک کردن خودرو شخصی مسافرانی که با خودرو به مسافرت آمده اند , آرایشگاه و مرکز تفریحی اشاره کرد.

دکور و تزیین اتاق ها به سبک مدرن و با رنگ های گرم و شاد صورت گرفته است که این عوامل بر جذابیت اتاق ها افزوده است. علاوه بر زیبایی اتاق ها , تجهیزات و امکانات لازم برای مسافران از قبیل اینترنت بی سیم , میز کار به علاوه صندلی ارگونومیک , حمام با تمامی وسایل مورد نیاز به علاوه سشوار , تهویه مطبوع مرکزی , یخچال و اتو نیز فراهم گردیده است.

از امکانات تفریحی و سرگرمی هتل الخلیج پالیس می توان به استخر پشت بام هتل اشاره داشت این استخر علاوه بر شنا کردن تخت های زیادی نیز برای حمام گرفتن آفتاب دارد در این استخر می توانید انواع نوشیدنی برای خود سفارش دهید و یا از میان وعده ها و خوراکی ها لذت ببرید اگر اهل ورزش هستید سالن بدنسازی هتل علاوه بر تندرستی شما می تواند برای شما سرگرم کننده نیز باشد.

این هتل رستوران های متنوعی برای انواع سلیقه و مزاج های دارد تا مسافران و گردشگران شهر دبی بتوانند هر نوع غذایی که تمایل داشتند انتخاب و سرو کنند. یکی از رستوران ها ایتالیایی است که غذاهای کشور ایتالیا در انجا سرو می شود رستوران استیک و تخصصی غذاهای فرانسوی نیز مشتریان و طرفداران خاص خود را دارد رستوران تایلندی ، آسیایی و لبنانی نیز برنامه ها و غذاهای مخصوص خود را برای مسافران تدارک و تهیه دیده است.

هتل علاوه بر امکانات و خدماتی که پیش تر شرح آن داده شد خدمات دیگری نیز دارد. در این هتل می توانید اتومبیل کرایه کنید و برای رفتن به مکانهای مختلف شهر از اتومبیل استیجاری خود استفاده کنید می توانید از شاتل فرودگاه برای رفتن به فرودگاه بهره بگیرید. و یا خدماتی دیگر مثل: فتوکپی , آرایشگر , چک کردن / اکسپرس چک , پذیرش بیست و چهار ساعته , خدمات اتو , تمیز کردن کفش , نگهداری چمدان , روزنامه , صندوق ایمنی , اتاق برای غیر سیگاری ها , امکانات و تجهیزات برای مسافران با مشکلات خاص مثلا معلولین , اتاق های مخصوص خانواده ها و... از دیگر خدمات و امکانات هتل می باشد.

برای سفر به دبی و اقامت در این هتل می توانید از تور دبی ما دیدن فرمایید.

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@