هتل آل این استانبول : هتل چهار ستاره استانبول در منطقه شیشلی، مرکز شهر استانبول قرار دارد. هتل آل این استانبول بهترین موقعیت مکانی را برای توریست ها و گردشگران تور استانبول دارند که میخواهند مرکز شهر اقامت داشته باشند. کارکنان مجرب این هتل به سه زبان انگلیسی، عربی و آلمانی مسلط هستند و به خاطر داشتن ترنسفر فرودگاهی شبانه روزی میهمان پذیرش میکنند. سراسر هتل به خصوص لابی اینترنت رایگان موجود بوده و میهمانانی که ماشین شخصی دارند میتوانند از پارکینگ اختصاصی رایگان هتل بدون نیاز به رزرو استفاده کنند. همینطور اگر به ماشین احتیاج داشته باشید، هتل آل این استانبول به راحتی برای شما اتومبیل های کرایه ای در دسترس خواهد گذاشت. از دیگر خدمات خوب هتل آل این استانبول میتوان به محیط مخصوص استعمال سیگار، دربان، صندوق امانات، صرافی، تبدیل ارز، خدمات خشکشویی و اتوشویی، خدمات نگهداری از کودکان، سونا و جکوزی، مرکز اسپا و ماساژ اشاره کرد.

هتل آل این استانبول

اتاق های هتل آل این استانبول

داخل اتاق ها نیز استعمال سیگار ممنوع است. تمام امکانات مناسب برای راحتی مسافران و توریست ها و گردشگران تور استانبول تدارک دیده شده تا میهمانان با دلی راضی هتل را ترک کنند. این امکانات خوب شامل سرویس دهی شبانه روزی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، تلوزیون ماهواره ای، حمام مجهز، نشیمن بزرگ، مینی بار، مبلمان و اینترنت بی سیم رایگان است.

اتاق های هتل آل این استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل آل این استانبول

هتل چهار ستاره آل این، نزدیک ترین دسترسی را به فرودگاه بین المللی استانبول یعنی پانزده کیلومتر دارد. همینطور به میدان معروف تکسیم یازده دقیقه پیاده روی، تا مرکز شهر استانبول و کیلومتر و تا کاخ دولماباغچه بیست دقیقه پیاده روی خواهید داشت. مترو عثمان بی نیز در یک کیلومتری هتل آل این استانبول قرار دارد. 

دسترسی های نزدیک به هتل آل این استانبول