هتل آسور استانبول : هتل آسور با اینکه سه ستاره داشته اما شانس با او یار بوده و در بهترین موقعیت مکانی برای هر مسافر و توریست تور استانبول قرار داشته و به راحتی میتوان خود را به مراکز تجاری و تفریحی استانبول برسانند. این هتل علاوه بر موقعیت مکانی خوب، یکی از بهترین و زیباترین هتل های این شهر شناخته شده و هر سال میزبان تعداد بسیاری از توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول است که قیمت و کیفیت برای اقامت در سفر برایشان مهم است. خدمات داخلی هتل آسور استانبول نیز تاثیر کمی در انتخاب توریست ها و مسافران نگذاشته؛ رفتار دوستانه و محترمانه کارکنان باعث شده تا این هتل، هتلی ایده آل و مناسب برای هر فردی باشد. امکانات داخلی این هتل سهذ ستاره شامل صرافی، صندوق امانات، خدمات خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل، رستوران شبانه روزی، پارکینگ و اینترنت وایرلس رایگان میباشد.

هتل آسور استانبول

اتاق های هتل آسور استانبول

هتل آسور استانبول 35 اتاق مختلف که شامل اتاق های استاندارد، اتاق های خانوادگی و سوئیت میباشد برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول خود دارد. کف هر اتاق پارکت بوده و سرویس دهی به آن ها شبانه روزی میباشد. داخل هر اتاق امکانات یکسانی به جز امکانات ویژه اتاق ها قرار دارند که شامل مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، تلوزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی، گاوصندوق، سرویس بهداشتی جدا، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان میباشد. انواع غذاهای بین المللی و ترکی نیز میتواند با درخواست شما در اتاق ها سرو شود.

اتاق های هتل آسور استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل آسور استانبول

این هتل سه ستاره بهترین دسترسی را به منطقه تاریخی و باستاین سلطان احمد داشته و برای توریست ها و گردشگران تور استانبول که آثار تاریخی و جاذبه های قدیمی دوست دارند بهتزین موقعیت مکانی را دارد. همینطور با مسجد ایاصوفیه دو دقیقه فاصله دارد. تنگه دیدنی و جذاب بسفر و ترمینال امینونو فری نیز در پنج دقیقه ای هتل آسور استانبول هستند.

دسترسی های نزدیک به هتل آسور استانبول