هتل آزیموت سن پترزبورگ : هتل سه ستاره آزیموت، بلندترین برج شهر سنت پترزبورگ است که نزدیک به رودخانه فونتانکا، منطقه تاریخی این شهر قرار دارد. از بالای این برج بلند، یک چشم انداز فوق العاده پانورامایی، از شهر خواهید داشت. خدمه این هتل باشکوه که همچون نگینی در سنت پترزبورگ میدرخشد، به چندین زبان خارجی مسلط هستند. همینطور برای راحتی اقامت هر نوع توریست و گردشگر تور روسیه، خدماتی از جمله اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و مکان های عمومی هتل، پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، استراحتگاه ساحلی، سالن بدنسازی، کتابخانه، نوزده سالن کنفرانس و جلسه برای تجار، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی، صندوق امانات و سالن آرایشی ارائه می شود.

هتل آزیموت سن پترزبورگ

اتاق های هتل آزیموت سن پترزبورگ

هر چه بیشتر به سمت اتاق های طبقه آخرین این هتل میروید، چشم انداز زیباتر و نورگیر خوبی نصیبتان خواهد شد. اتاق های این هتل سه ستاره، دارای مینی بار به همراه بطری آب معدنی رایگان، گهواره رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گاوصندوق، میزمطالعه، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، اینترنت، سیستم تهویه هوای مناسب، تخت خواب تاشو و سرویس دهی 24 ساعته می باشند.

اتاق های هتل آزیموت سن پترزبورگ

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آزیموت سن پترزبورگ

 رستوران اونیو هتل آزیموت، یک رستوران با آشپزخانه اوپن است، پیشنهاد ما به شما صرف یک وعده غذای مدیترانه ای به همراه نوشیدنی مورد علاقه تان در این رستوران است. به جز غذاهای مدیترانه ای، انواع غذاهای روسی، گیاهی برای گیاهخواران و پیتزاهای مختلف خانگی برای میهمانان سرو می شود. در فصل تابستان، میهمانان این هتل معمولا، غذای خود را در قسمت تراس رستوران اونیو میل می کنند. کافه هتل نیز در طبقه هجدهم قرار داشته و انواع غذاهای سبک و نوشیدنی های گرم و سرد را آماده می کند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آزیموت سن پترزبورگ

دسترسی های نزدیک به هتل آزیموت سن پترزبورگ

از این هتل سه ستاره، به راحتی میتوانید به مرکز شهر سنت پترزبورگ دسترسی داشته باشید، همینطور ایستگاه متروی Baltiyskaya نیز با هتل ده دقیقه فاصله دارد. اگر به مکان های تاریخی علاقه دارید، هتل آزیموت در بهترین موقعیت مکانی قرار دارد.