هتل آریوا باکو : با اقامت در این هتل چهار ستاره باکو، علاوه بر دسترسی به بسیاری از وسایل حمل و نقل این شهر، از خدمات بسیار خوبی مثل اینترنت بی سیم رایگان در لابی، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، فروشگاه هدایا و سوغاتی، آسانسور، سالن کنفرانس و جلسات، خدمات دربان، سالن ارایشگاهی و ... برخوردار خواهید بود. همینطور خدمه هتل به صورت شبانه روزی به میهمانان تور باکو سرویس داده و به زبان های روسی، ترکی و انگلیسی مسلط هستند.

هتل آریوا باکو

اتاق های هتل آریوا باکو

هتل آریوا باکو  47 اتاق داشته که با رنگ های گرم و ملایم دکور و تزئین شده اند. هر 47 اتاق این هتل به دسته اتاق های استاندارد، خانوادگی و بدون سیگار تقسیم می شوند. داخل هرکدام از اتاق های این هتل امکاناتی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و ارایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار یا یخچال، تراس، نشیمن، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی و ... ارائه می شوند.

اتاق های هتل آریوا باکو

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آریوا باکو

صبحانه ها به صورت رایگان در رستوران هتل آریوا برای میهمانان تور باکو سرو می شود. همینطور منوی غذای این رستوران، غذاهای آذربایجانی و شب ها اروپایی و بین المللی است. نوشیدنی های هتل نیز در تراس سرو می شوند. میهمانان تور باکو در هتل آریوا از امکاناتی مثل سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی، پینگ پنگ، بیلیارد، کتابخانه، حمام بخار، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، آبگرم و ... به عنوان امکانات سرگرم کننده در هتل استفاده کنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آریوا باکو

دسترسی های نزدیک به هتل آریوا باکو

هتل چهار ستاره آریوا، از ورزشگاه توفیق بایراموف، ایستگاه مترو نرمیانف و گنجلیک تنها یک کیلومتر فاصله داشته. همینطور ایستگاه قطار نیز در دو کیلومتری از هتل آریوا قرار دارد. از فرودگاه بین المللی حیدر علی اف تا هتل آریوا باکو، بیست کیلومتر فاصله است.