هتل آرنا استار هتلی است با اتاق‌هایی مدرن واقع در قلب کوالالامپور که با منطقه بسیار معروف Bukit Bintag تنها 5 دقیقه رانندگی با خط شاتل اتوبوس‌های بنفش‌رنگ فاصله دارد. تنها با 2 دقیقه رانندگی می‌توان به آسانی به میدان مرداک، خیابان پتالینگ (Petaling) –محله چینی- و بازار مرکزی رسید و حدود 45 دقیقه رانندگی تا رسیدن به فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور فاصله است.تمامی اتاق‌های هتل آرنا استار، ایمن و دارای کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی به همراه دوش و سشوار می‌باشند. در هتل فضایی برای نگهداری از چمدان‌های مسافران در نظر گرفته شده است و مهمانان هتل در صورت نیاز به لاندری یا برنامه سفری می‌توانند با میز پذیرش 24 ساعته هتل هماهنگ کنند. وای‌فای رایگان در تمامی فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، اتاق‎های خانواده، اتاق‌های طراحی‌شده برای غیر سیگاری‌ها، رستوران، امکانات مخصوص برای افراد معلول از جمله امکانات هتل آرنا استار  است. ورود حیوانات به داخل هتل ممنوع است. تمامی کودکان مورد استقبال هتل قرار می‌گیرند. اتاق‌ها ظرفیت پذیرش تخت اضافه و همچنین تخت کودک و گهواره را ندارند.  همچنین مسافران می‌توانند انواع غذاهای محلی و غربی را در تراس M صرف کنند. زمان تحویل اتاق از مسافر در واپسین روز اقامت در هتل 12 ظهر و زمان تحویل به مسافر در بدو ورود به هتل در ساعت 14 امکان‌پذیر است. زبانی که کارمندان هتل بدان‌ها تکلم می‌کنند، انگلیسی و مالزیایی است.

هتل آرنا استار از دیدگاه برخی مسافران Arenaa Star Hotel:

  • محمد از مالزی: دسترسی به مرکز شهر بسیار آسان است و مکان هتل، یک مکان آرام است.
  • شیلا از فیلادلفیا: هتل به تمامی مکان‌های دیدنی که ما خواستار بازدید آن بودیم، نزدیک است.
  • هری سنگاپور: تخت اتاقم بسیار راحت بود. سرویس بهداشتی و توالت تمیز بود و در کل می‌توانم بگویم برای سفر بعدی به کوالالامپور دوباره این هتل را برای اقامت انتخاب خواهم کرد.
  • کامارول از مالزی: تختخواب راحتی داشتم و کارکنان قسمت پذیرش بسیار مهربان و رفتار دوستانه‌ای داشتند.
  • سید از پاکستان: اتاق من تمیز و راحت و البته مرتب بود. به جرئت می‌توانم بگویم از آنچه در عکس‌ها نشان داده‌ بودند، خیلی بهتر است.
  • سلس‌آرچر از بریتانیا: رفتار کارمندان هتل بسیار مؤدبانه و دوستانه بود، اتاق بسیار راحت و صبحانه هتل خوشمزه بود. در کل می‌توانم بگویم که هتل آرنا استار  توانسته رضایت مرا جلب کند.

لست‌تورز سفری خوشی را در تور کوالالامپور، مالزی برایتان آرزومند است.