هتل آرمانی برج خلیفه دبی :هتل لوکس و 5ستاره دبی از جذاب ترین هتل هایی است که هر گردشگری علاقه به اقامت در آن را دارد. این هتل به صورت رایگان اینترنت و پارکینگ به میهمان میدهد و شما احتیاجی به پرداخت هیچ مبلغی برای داشتن این دو امکانات ندارید. در این هتل از کارکنان با تجربه و با انگیزه استفاده که میتوانند به زبان های مختلف چینی، فیلیپینی، روسی، رومانیایی، پرتغالی، لیتوانیایی، ایتالیایی، اندونزیایی، هندی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، عربی صحبت کرده و به صورت شبانه روزی به شما خدمات بدهند. این هتل با توجه به اسمش از برند معروف giorgio armani الهام گرفته و با داشتن یازده طبقه بزرگ ترین برج دبی یعنی برج العرب است.

اتاق های هتل آرمانی برج خلیفه دبی :

اتاق های فوق العاده زیبا و باکلاس هتل آرمانی برج خلیفه دبی دکوراسیون تاتامی کشور ژاپن را داشته و دارای تلوزیون های بزرگ ماهواره دار، گاوصندوق، روزنامه صبحگاهی،  دستگاه dvd و یک دستگاه آیپد هستند. اتاق های این هتل هم به چند دسته اتاق های مخصوص معلولین، خانواده  و عایق صدا تقسیم میشود.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل آرمانی برج خلیفه دبی :

رستوران های معروف برج العرب  که در تور دبی میتوانید از ان استفاده کنید عبارتند از معروف ترین رستوران های دبی بهترین و باکیفیت ترین غذاها را برای میهمانان خود سرو میکند. رستوران هاشی با سرو غذاهای ژاپنی و رستوران آرمانی پرایو با بهترین و حرفه ای ترین غذاها و نوشیدنی ها درخدمت توریست های تور دبی که که علاقه مند به غذاهای ژاپنی هستند میباشد. از امکانات تفریحی نیز میتوان استراحت در مرکز اسپا و ماساژ هتل را انتخاب کرد و یا از ورزش های آبی و یا سالن ورزشی هتل استفاده کنید.

آدرس هتل آرمانی برج خلیفه دبی :

Burj Khalifa, Downtown Dubai, Dubai, United Arab Emirates