هتل آدی جایا بالی : این هتل چهار ستاره در منطقه کوتا قرار داشته و تا ساحل تنها چهار دقیقه راه دارد. کارکنان حرفه ای هتل آدی جایا بالی برای میهمانان و توریست های تور بالی که در هتل آدی جایا اقامت دارند خدماتی نظیر پارکینگ، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، اینترنت رایگان، صرافی، خشکشویی و اتوشویی، پذیرش شبانه روزی، نگهداری از کودکان، سالن جلسه و مراسمات و ... ارائه میدهند.

هتل آدی جایا بالی

اتاق های هتل آدی جایا بالی

اتاق های هتل چهار ستاره آدی جایا، بزرگ و دلباز بوده و تا دلتان بخواهد نور طبیعی کافی به آن میرسد. دکوراسیون اتاق ها مدرن و به سبک بالیایی میباشد. سرویس دهی به اتاق ها شبانه روزی انجام میشود. هرکدام از اتاق ها و سوئیت های هتل آدی جایا بالی مجهز به امکانات یکسانی مثل حمام اختصاصی، گاوصندوق، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی مینی بار، اینترنت رایگان، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، تراس اختصاصی، سیستم تهویه هوا، نظافت روزانه و ... میباشند.

اتاق های هتل آدی جایا بالی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آدی جایا بالی

رستوران های هتل آدی جایا بالی انواع و اقسام غذاهای اندونزیایی و بین المللی را برای شما سرو میکنند. همینطور در کافه های هتل انواع نوشیدنی ها و غذاهای سبک آماده میشود. از امکانات رفاهی که این هتل در اختیار میهمانان و توریست های تور بالی قرار داده میتوان به استخرف سونا و جکوزی، سالن ورزشی، اسپا و ماساژ اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آدی جایا بالی

دسترسی های نزدیک به هتل آدی جایا بالی

از هتل جایا آدهی چهار ستاره تا مرکز هنر کوتا و پارک واتریون به ترتیب ده دقیقه و صد متر فاصله است. همینطور شما میتوانید با بیست دقیقه رانندگی به فرودگاهی بین المللی بالی برسید.