هتل آدونیس آنتالیا : این هتل پنج ستاره شیک و لوکس، ساحل سنگی اختصاصی داشته و مرکز شهر آنتالیا قرار دارد. هتل آدونیس سیزده طبقه درست روبروی ساحل سنگی قرار داشته و تنها چند پله با آن فاصله دارد. توریست ها و گردشگران تور آنتالیا که در این هتل اقامت دارند، به راحتی میتوانند با استفاده از پله ها و یا آسانسور، از هتل به ساحل برسند. امکانات و خدماتی که هتل آدونیس آنتالیا به میهمانان خود ارائه میدهد شامل سالن کنفرانس و جلسه، سالن آرایشی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، صرافی، خشکشویی و ... میشود. از هتل آدونیس آنتالیا تا فرودگاهی بین المللی پانزده کیلومتر و تا مرکز شهر و ساحل لارا پنج کیلومتر راه است.

هتل آدونیس آنتالیا

اتاق های هتل آدونیس آنتالیا

این هتل 277 اتاق داشته که به 184 اتاق استاندارد، 19 سوئیت گوشه، بیست سوئیت استودیو، دو اتاق خانوادگی و دو اتاق مخصوص معلولین تقسیم میشوند. این اتاق ها هرکدام چشم اندازهای فوق العاده از بالکن به سمت دریا و باغ دارند. سرویس دهی به تمام اتاق ها شبانه روزی است. این اتاق های در اندازه ها و امکانات مختلف، یک سری امکانات مشابه مثل مینی بار، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزمطالعه، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظافت روزانه، تلویزیون ماهواره ای، تلفن و ... دارند.  

اتاق های هتل آدونیس آنتالیا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آدونیس آنتالیا

رستوران اصلی هتل آدونیس آنتالیا برای میهمانان خود انواع و اقسام غذاهای محلی و بین المللی را برای هر ذائقه ای سرو میکند. همینطور کافه های بسیاری هم داشته که یکی از آن ها کنار استخر نوشیدنی سرد و دیگری نزدیک به ساحل غذاها و نوشیدنی های سبک سرو میکند. با اقامت در هتل آدونیس آنتالیا دیگر نیازی به بیرون رفتن از هتل برای دیدن مراکز تفریحی ندارید! این هتل به تنهایی با داشتن استخرهای روباز و سرپوشیده برای بزرگسالان و همینطور کودکان، سالن اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، تنیس روی میز، بیلیارد، حمام بخار، نمایش ها، قایق های تفریحی بازی های ویدیویی، سرسره های آبی و به خصوص تفریحات آبی در ساحل به خاطر داشتن ساحل اختصاصی مثل جت اسکی، موج سواری و اینگونه سرگرمی ها یکی از مراکز تفریحی در آنتالیا محسوب میشود. 

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آدونیس آنتالیا