هتل آدلفی پاتایا تایلند : هتل سه ستاره آدلفی پاتایا، یکی از بهترین موقعیت های تجاری و تفریحی را بین دیگر هتل های تایلند دارد. این هتل سال 2000 بازسازی شده و امکانات و خدمات پیشرفته تری به آن اضافه شده است. همینطور کارکنان هتل رفتاری بسیار حرفه و آموزش دیده داشتند و به زبان های تایلندی و انگلیسی مسلط هستند. خدمات پذیرش و سرویس دهی در این هتل به صورت شبانه روزی می باشد. از دیگر خدماتی که این هتل سه ستاره به میهمانان و توریست های تور تایلند ارائه میدهد میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خدمات برای افراد معلول، نگهداری از چمدان ها، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی رایگان، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و جلسات، آسانسور، میز تور، صرافی، صندوق امانات و ... اشاره کرد.

هتل آدلفی پاتایا تایلند

اتاق های هتل آدلفی پاتایا تایلند

هتل آدلفی پاتایا تایلند، به در مجموع دارای 76 اتاق و سوئیت تقسیم شده به روش زیر می باشد.

  • اتاق های دولوکس
  • اتاق های دوپلکس
  • اتاق های دولوکس همراه با تراس
  • سوئیت های پریمیر دابل

سرویس دهی به تمام اتاق ها سوئیت های ذکر شده به صورت شبانه روزی می باشد. داخل اتاق ها و سوئیت ها، کف به صورت پارکت چوبی بوده و نشیمن بسیار بزرگ و راحت هستند. امکانات یکسان بین اتاق ها و سوئیت ها شامل میز اتو، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، ساعت زنگدار، اینترنت بی سیم رایگان، گاوصندوق، میزمطالعه، سیستم تهویه هوا، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار به همراه اب معدنی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی و ... می باشند.

اتاق های هتل آدلفی پاتایا تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آدلفی پاتایا تایلند

توریست ها و گردشگران تور تایلند با اقامت خود در این هتل از امکانات رفاهی مثل استخر روباز، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ و ... برخوردار خواهند بود. رستوران های هتل نیز برای میهمانان تور تایلند خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، تایلندی و اروپایی را همراه با نوشیدنی های مختلف آماده می کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آدلفی پاتایا تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل آدلفی پاتایا تایلند

ایستگاه قطار شهر در فاصله دو کیلومتری از هتل آدلفی پاتایا می باشد. رستوران های غذاهای دریایی و نیز در فاصله هفتصد متری هستند. مرکز خرید هاربر و مرکز خرید اونیو، مراکز خرید نزدیک به هتل آدلفی می باشند.