هتل آدا استانبول : این هتل سه سه ستاره در قسمت تاریخی شهر استانبول قرار داشته و برای آن دسته از توریست های تور استانبول که به جاذبه های تاریخی علاقه مند هستند، بسیار مناسب است. خدماتی مثل اینترنت بی سیم و پارکینگ به صورت رایگان در این هتل ارائه می شوند. همینطور هتل آدا برای افراد معلول و کم توان نیز سرویس میدهد.  از جمله خدمات این هتل شامل پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، صندوق امانات، کرایه اتومبیل، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صرافی، آسانسور، مکان های مخصوص استعمال سیگار، اتاق های پاک، خشکشویی و اتوشویی، سالن آرایشی، سالن کنفرانس و جلسات، خدمات گردشگری و ... می باشند.

هتل آدا استانبول

اتاق های هتل آدا استانبول

هتل آدا استانبول، تنها پانزده اتاق داشته که تراس های هرکدام به سمت دریای مرمر و مسجد محمت پاشا چشم انداز دارند. امکانات این اتاق ها شامل سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت رایگان، تلفن و ... می باشند. همینطور خدمه هتل به صورت 24 ساعته به میهمانان تور استانبول در اتاق ها سرویس دهی می کنند.

اتاق های هتل آدا استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل آدا استانبول

این هتل سه ستاره تا فرودگاه بین المللی تنها هجده کیلومتر فاصله دارد. همینطور جاذبه های گردشگری بسیار خوبی مثل مسجد آبی با 150متر، کاخ توپکاپی، و مسجد ایاصوفیه تنها پنج دقیقه از هتل فاصله دارند.

دسترسی های نزدیک به هتل آدا استانبول