هتل آتکارش ویلاس آگرا : هتل سه ستاره آتکارش ویلاس آگرا ساختمانی بلند و سفید رنگ در شهر آگرا هند است که با سبک معماری مغول ساخته شده و با توجه به امکاناتی که در اختیار میهمانان و توریست های تور هند میگذارد، هزینه مناسبی برای اقامت داشته و میتوان روی آن به عنوان هتلی ارزان قیمت و در عین حال همراه با امکانات لوکس حساب کرد. کارکنان این هتل به زبان انگلیسی کاملا مسلط بوده و به صورت شبانه روزی پذیرش میکنند. داخل هتل، پزشکی بوده که در صورت بروز مشکل و یا احساس بیماری به میهمانان کمک میکند. همینطور این هتل سه ستاره دارای امکانات صرافی، ترانسفر فرودگاهی، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و مراسمات به همراه تمامی لوازم مورد نیاز، خدمات خشکشویی و اتوشویی، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی و ... می باشد.  

هتل آتکارش ویلاس آگرا

اتاق های هتل آتکارش ویلاس آگرا

هتل آتکارش ویلاس آگرا هر 63 اتاق خود را به سبک اروپایی طراحی و دکور کرده و تراس آن ها به سمت شهر یا باغ قرار دارند. این اتاق ها هرکدام دارای امکانات یکسانی نظیر صندلی و مبلمان راحت، حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، اینترنت رایگان، تلویزیون، تلفن، گاوصندوق و ....هستند.

اتاق های هتل آتکارش ویلاس آگرا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آتکارش ویلاس آگرا

رستوران و کافی شاپ هتل آتکارش ویلاس آگرا به صورت 24 ساعته انواع غذاهای محلی حلال و بین المللی را برای توریست ها و گردشگران تور آگرا سرو میکند. در این هتل سه ستاره، انواع سرگرمی های محبوب بین گردشگران مثل شنا در استخرهای روباز و سربسته، باشگاه بدنسازی، زمین بازی گلف، کتابخانه، اسپا و ماساژ و ... ارائه میشود تا اقامت راحتی در این هتل داشته باشید.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آتکارش ویلاس آگرا

دسترسی های هتل آتکارش ویلاس آگرا

از هتل آتکارش ویلاس آگرا با محبوب ترین جاذبه گردشگری هند، تاج محل تنها یک کیلومتر فاصله خواهید داشت. همینطور بعد از تاج محل، باغ مهتاب است که در فاصله دو کیلومتری و فورت آگرا در فاصله پنج کیلومتری قرار دارد. مرکز خرید تی دی آی با کمترین فاصله از هتل قرار داشته و فرودگاه بین المللی هند با آن نه کیلومتر فاصله دارد.