هتل WP واقع‌شده در 1.6 کیلومتری برج پتروناس و Suria KLCC، ارائه‌دهنده اقامتی لاکچری و مدرن برای مهمانش است. اتاق‌هایی دل‌باز که تماماً به سبکی مدرن دکوربندی شده و برخی از آنان منظره‌ای رو به شهر کوالالامپور دارند به همراه خدمتکار روزانه تنها بخشی از خدمات و امکاناتی است که هتل در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد. مهمان می‌توانند از خدماتی چون میز پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، خدمات دربان بهره‌مند شوند. همچنین هتل چمدان‌های مسافران را رایگان نگاه‌داری می‌کند. مرکز تجارت و بازرگانی هتل به همراه با ضیافت‌های مربوطه به ازای پرداخت هزینه‌های مربوطه در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. نزدیک‌ترین فرودگاه –فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه- در 17 کیلومتری و فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور در 45 کیلومتری هتل واقع شده است. اینترنت رایگان در تمامی بخش‌های هتل، پارکینگ رایگان، تهویه مطبوع، اتاق‌های طراحی‌شده برای غیرسیگاری‌ها، رستوران، استخر با چشم‌اندازی زیبا به شهر کوالالامپور، استخر واقع‌شده در بام هتل، رستوران با استایل بوفه و همچنین رستورانی به سبک فرانسوی‌ها که هر بشقاب باید غذا جداگانه سفارش داده شود، لاندری، فکس و فتوکپی، سوئیت‌های مخصوص زوج‌های جوانی که به‌تازگی ازدواج کرده‌اند، امکاناتی برای معلولین، سالن تلویزیون اشتراکی، روزنامه، آسانسور، خدمات دربان و طراحی اتاق‌هایی مخصوص کشیدن سیگار تنها بخشی از امکانات و خدمات هتل WP است.تمامی کودکان مورد پذیرش هتل هستند. اتاق‌ها ظرفیت پذیرش تخت اضافی را ندارند. ورود حیوانات به داخل هتل ممنوع است. تحویل اتاق‌های رزرو شده به مسافران در ساعت‌ 15 و تحویل آن‌ها از مسافران در واپسین روز اقامت در هتل بین ساعت‌های 12 ظهر تا 13 صورت می‌گیرد.

هتل WP از دیدگاه برخی از مسافران تور مالزی:

  • شوینا از فیجی:  هتل WP، هتلی عالی با بهترین سرویس‌دهی به مشتری است که به‌شدت آن را به همگان توصیه می‌کنم.
  • نیل از استرالیا: تختخواب بسیار راحت بود و اتاق من در طبقات بالای هتل قرار داشت که  چشم‌اندازی تماشایی از سطح شهر بویژه در شب داشت. استخر روی بام هتل بی‌نظیر است. کارمندان هتل واقعاً مهربان بودند. رستوران هتل عالی بود.
  • ویکتور از بریتانیا: بالکن اتاقم منظره زیبایی از سطح شهر داشت و رفتار کارمندان هتل واقعاً دوستانه بود.
  • هان از مالزی: من به‌شخصه عاشق تختخواب‌هایش شدم، بسیار راحت بود. توالت و سرویس بهداشتی به معنای واقعی کلمه تمیز بود. استخری که در بام هتل تعبیه‌شده منظره‌ای نفس‌گیری از سطح شهر بویژه در شب داشت.
  • جان از استرالیا: نسبت به پول پرداختی، هتلی واقعاً مقرون‌به‌صرفه است، استخر تعبیه‌شده در بام هتل، منظره‌ای زیبا از سطح شهر بویژه در شب به شما می‌بخشد.

   لست‌تورز سفری خوشی در تور کوالالامپور برایتان آرزومند است.