هتل tryp استانبول : هتل چهار ستاره تریپ در منطقه تقسیم قرار داشته و از زیر مجموعه هتل های ویندهام می باشد. کارکنان و خدمه این هتل لوکس و مدرن، با توریست ها و گردشگران تور استانبول به زبانهای ترکی، انگلیسی و روسی صحبت کرده و از خدماتی که به آن ها ارائه میدهد میتوان به سالن کنفرانس و جلسات، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صندوق امانات، صرافی، خدمات اتاق، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، روزنامه رایگان در لابی، آسانسور، حمل و نگهداری از چمدان ها و ... اشاره کرد.

هتل tryp استانبول

اتاق های هتل tryp استانبول

هتل tryp استانبول به طور کلی 108 اتاق داشته که به سه دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های پریمیوم کینگ
  • اتاق های تریپ کینگ

تمام اتاق های این هتل چهار ستار برای راحتی اقامت میهمانان و توریست های تور استانبول که در طول اقامتشان در هتل تمام لوازم و احتیاجات را داشته باشند، دارای مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی، چای ساز و قهوه ساز، نظافت روزانه، میز مطالعه و ... می باشند.

اتاق های هتل tryp استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل tryp استانبول

در رستوران هتل تریپ، روزانه انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، آسیایی، ترکی، سنتی و ... برای میهمانان و توریست های تور استانبول سرو می شوند. همینطور نوشیدنی های مختلف گرم و سرد در کافه هتل آماده شده و ارائه می شوند. از جمله امکانات رفاهی و تفریحی این هتل برای توریست ها و گردشگران که اوقات فراغت خود در هتل را بگذرانند شامل اسپا، سونا و جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، استخر و ... می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل tryp استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل tryp استانبول

هتل تریپ چهار ستاره از جاذبه های گردشگری مثل نمایشگاه لطفی کردار، خیابان استقلال میدان تقسیم و مراکز تجاری و تفریحی فاصله بسیار کمی داشته و شاید تنها ده دقیقه پیاده تا آن ها راه داشته باشد. فرودگاه سابیها استانبول 43 کیلومتر و فرودگاه بین المللی آتاتورک 21 کیلومتر از این هتل چهار ستاره فاصله دارد.