هتل topkapi استانبول : هتل سه ستاره تاپکاپی استانبول، در منطقه فندیق زاده، یکی از هتل های مورد اطمینان توریست ها و گردشگران تور استانبول است. این هتل به خاطر امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوب و قیمت مناسب از هتل های محبوب بین توریست های تور استانبول می باشد. همینطور از این هتل راحت ترین دسترسی ها را به سمت اسکله، ساحل و منطقه سلطان احمد خواهند داشت. هتل topkapi استانبول میهمانان خود را به صورت شبانه روزی پذیرش می کند. همینطور خدماتی که به میهمانان خود ارائه میدهد شامل سرویس دهی 24 ساعته، اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و جلسات، محوطه مخصوص استعمال سیگار، نظافت به صورت روزانه، روزنامه در لابی، صرافی، صندوق امانات و ... می باشند.

هتل topkapi استانبول

اتاق های هتل topkapi استانبول

هتل topkapi استانبول، به طور کلی 44 اتاق داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های یک تخته
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • اتاق های چهار تخته

داخل تمام اتاق های این هتل سه ستاره انواع امکانات حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، تراس اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، میز مطالعه، تخت تاشو رایگان، مبلمان، سرویس دهی شبانه روزی، DVD Player، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه، گاوصندوق و ... برای راحتی میهمانان و توریست های تور استانبول ارائه شده اند.

اتاق های هتل topkapi استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل topkapi استانبول

در رستوران هتل تاپ کاپی، انواع و اقسام غذاهای بین المللی، ترکی، سنتی، آسیایی و ... برای میهمانان تور استانبول سرو می شوند. صبحانه های رستوران نیز سلف سرویس و به صورت رایگان می باشند. از جمله امکانات رفاهی این هتل سه ستاره میتوان به تراس اختصاصی، حمام سنتی ترکی، ماساژ، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و استخر سرپوشیده اشاره کر.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل topkapi استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل topkapi استانبول

این هتل سه ستاره به ایستگاه ترم و ایستگاه مترو فاتح دسترسی بسیار نزدیک دارد. از جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل تاپ کاپی مسجد آبی، کاخ توپکاپی، ایاصوفیه و اماکن تاریخی هستند. از مراکز خرید نزدیک به هتل میتوان به بازار بزرگ استانبول با سی دقیقه فاصله اشاره کرد. فاصله هتل بین المللی تا فرودگاه بین المللی آتاتورک، پانزده کیلومتر می باشد.