هتل tilia استانبول : هتل چهار ستاره تیلیا در استانبول، هتلی مناسب و بسیار خوب بوده که امکانات خوب و قیمت مقرون به صرفه ای برای توریست ها و گردشگران تور استانبول دارد. پذیرش و سرویس دهی ها در این هتل چهار ستاره به صورت شبانه روزی توسط کارکنان چند زبانه انجام می شود. همینطور از دیگر خدماتی که این هتل برای میهمانات تور استانبول ارائه میدهد میتوان به صندوق امانات، آسانسور، محوطه مخصوص استعمال سیگار، سالن کنفرانس و جلسات، صرافی، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ رایگان، کرایه اتومبیل، اینترنت بی سیم رایگان، حمل چمدان ها، سالن آرایشی، نگهداری از کودکان و ... اشاره کرد.

هتل tilia استانبول

اتاق های هتل tilia استانبول

هتل tilia استانبول، به طور کلی دارای شصت اتاق می باشد. تمام این شصت اتاق عایق صدا بوده و بسیار شیک و مدرن هستند. کفپوش همه اتاق های چوبی بوده و امکاناتی که داخل خود به توریست ها و گردشگران تور استانبول ارائه میدهند شامل سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، نظاف اتاق به صورت روزانه، امکان سرو صبحانه در اتاق، خدمات مخصوص برای معلولین، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، میز اتو، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... می باشند.

اتاق های هتل tilia استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل tilia استانبول

رستوران های این هتل چهار ستاره، برای میهمانان تور استانبول خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی، آسیایی و ... را آماده می کند. همینطور در قسمت بار برای میهمانان خود نوشیدنی های مختلف گرم و سرد ارائه میدهد. از جمله خدمات رفاهی که این هتل دارد میتوان به سونا و جکوزی، حمام ترکی، استخر روباز، ماساژ، اسپا، سالن بدنسازی و ... اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل tilia استانبول

دسترسی های نزدیک هتل tilia استانبول

هتل تیلیای چهار ستاره در استانبول، از بازار بزرگ و معروف این شهر تنها پنج دقیقه و از منطقه تاریخی سلطان احمد یک کیلومتر فاصله دارد. از فرودگاه بین المللی استانبول تا هتل tilia، تنها پانزده دقیقه با خودرو راه است.