هتل sanat استانبول : هتل سه ستاره سانات، در منطقه بی اوغلو قرار داشته و یکبار در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفته است. کارکنان این هتل به زبان های ترکی، روسی، آلمانی، انگلیسی و ترکی مسلط بوده و برای توریست ها و میهمانان تور استانبول خود انواع امکانات اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، صرافی و تبدیل ارز، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و جلسات، اتاق کار با کامپیوتر، کتابخانه، روزنامه در لابی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن زیبایی، کرایه دوچرخه، پذیرش به صورت 24 ساعته، آسانسور، نگهبانی و ... ارائه میدهند.

هتل sanat استانبول

اتاق های هتل sanat استانبول

هتل sanat استانبول در کل 38 اتاق دارد. این 38 اتاق هتل سه ستاره سانات به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های بدون آلرژی
  • اتاق های بدون سیگار
  • اتاق های VIP
  • اتاق های عایق صدا
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های استاندارد

برای هرکدام از اتاق های ذکر شده یکسری امکانات مثل میزکار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، مبلمان راحت، امکان سرو صبحانه در اتاق و ... ارائه شده اند تا میهمانان تور استانبول در طول اقامت احساس راحتی کنند.

اتاق های هتل sanat استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل sanat استانبول

در منوی غذایی رستوران کوکینا این هتل انواع و اقسام غذاهای سنتی ترکیه ای، محلی، بین المللی، اروپایی و آسیایی و ... همراه با موسیقی زنده برای توریست ها و میهمانان تور استانبول، به سرعت آماده می شوند. تراس و باغ به همراه امکانات باربیکیو، از امکانات رفاهی هتل sanat استانبول هستند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل sanat استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل sanat استانبول

از این هتل سه ستاره تا جاذبه های گردشگری مثل برج گالاتا هفتصد متر، تا خیابان استقلال دویست متر، تا خیابان نویزاد هفتصد متر، تا میدان تقسیم ده دقیقه و از ایستگاه مترو شیشانه پنج دقیقه فاصله است. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله هجده کیلومتری از هتل sanat استانبول می باشد.