هتل matiat استانبول : هتل چهار ستاره ماتیات استانبول کارکنان چند زبانه داشته که به زبان های انگلیسی، ترکی، روسی و ... مسلط هستند. توریست ها و گردشگران تور استانبول میتوانند به صورت شبانه روزی در این هتل پذیرش شوند. از خدماتی که این هتل برای میهمانان خود ارائه میدهد میتوان به صرافی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، سرویس دهی 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن کنفرانس و جلسات، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، منشی تور، اینترنت بی سیم رایگان، حمل و نگهداری از چمدان ها و پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد.  

هتل matiat استانبول

اتاق های هتل matiat استانبول

هتل matiat استانبول در کل دارای 127 اتاق و سوئیت می باشد. این 127 اتاق و سوئیت به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد یک تخته
  • اتاق های استاندارد دو تخته
  • اتاق های استاندارد سه تخته
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت

از سری امکانات یکسان اتاق ها و سوئیت های این هتل باهم میتوان به تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، صبحانه سلف سرویس رایگان، تلفن، نظافت روزانه، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، گهواره رایگان، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل matiat استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل matiat استانبول

رستوران هتل ماتیات تا دویست میهمان ظرفیت داشته و انواع و اقسام غذاهای ترکی، بین المللی و ... را برای توریست ها و گردشگران تور استانبول آماده می کند. کافه لابی هتل برای مهیمانان خود انواع چای و قهوه ها را سرو می کند. صبحانه ها نیز روزانه به صورت سلف سرویس در رستوران هتل چهار ستاره ماتیات ارائه می شود.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل matiat استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل matiat استانبول

این هتل چهار ستاره در منطقه آسکارای قرار داشته و به محله تاریخی ینی کاپی نزدیک بود. از این هتل تا بازار بزرگ استانبول یک کیلومتر راه است. ایستگاه مترو ینی کاپی نیز با خودرو، پنج دقیقه تا هتل فاصله دارد. همینطور تا منطقه نیشان تاشی، خیابان استقلال، میدان تقسیم، عثمان بی، مراکز تجاری و تفریحی اطراف، پانزده دقیقه فاصله دارد.