هتل ‏jw marriott‏ دبی : یکی از بلندترین هتل های جهان، هتل ‏jw marriott‏ دبی میباشد که با توجه به 4ستاره بودنش خدمات خوبی به مسافران خود میدهد. در این مکانهای عمومی این هتل میتوانید به صورت رایگان از اینترنت استفاده کنید، اما برای داشتن اینترنت بی سیم در اتاق پنجاه درهم و برای اینترنت باسیم باید صد درهم برای یک روز کامل پرداخت کنید. پارکینگ هم به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد. کارکنان به چند زبان فیلیپینی، هندی، انگلیسی، عربی صحبت میکنند.

اتاقهای هتل ‏jw marriott‏ دبی :

این هتل بزرگ، اتاق های بزرگی هم برای مهیمانان خود دارد. اتاقهای این هتل به چند دسته ی بدون سیگار، بدون آلرژی و عایق صدا تقسیم میشوند. هرکدام از تخت های اتاقها با پارچه ها لطیف و مناسب سفید به جنس کتان پوشانده شده و حمامی مرمر به سفیدی برف دارد. از لوازم ویژه آن میتوان گاوصندوق و روزنامه را نام برد.

اتاقهای هتل ‏jw marriott‏ دبی

رستوران ها و خدمات تفریحی هتل ‏jw marriott‏ دبی :

رستوران استیک هاوس این هتل برنده یک جایزه شده و بهترین غذاهای ایتالیایی و آسیایی را برای شما سرو میکند. بسیاری از گردشگران تور دبی از میان ده رستوران این هتل، این رستوران را برای میل کردن غذا انتخاب میکنند.

رستوران ها و خدمات تفریحی هتل ‏jw marriott‏ دبی

خدمات تفریحی هتل ‏jw marriott‏ دبی :‏

هتل ‏jw marriott‏ دبی برنامه های بسیاری برای سرگرم کردن میهمانان در نظر گرفته. شما میتوانید در پشت بام بلندترین هتل دنیا در شنا کرده و مشغول به نوشیدن، نوشیدنی های مورد علاقه خود باشید، و یا در مرکز اسپا و ماساژ به خستگی کل روز را از تن خود بیرون بکشید. علاوه بر این علاقه مندان به ورزش میتوانند از سالن ورزش مجهز هتل استفاده کنند.

خدمات تفریحی هتل ‏jw marriott‏ دبی

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی تنها ده دقیقه بوده و شما میتوانید تنها با پرداختن مبلغ کمی از ساحل عمومی استفاده کنید.

آدرس هتل ‏jw marriott‏ دبی :‏

Hamarain Centre, Dubai, United Arab Emirates