در پنج کیلومتری مرکز شهر دبی نزدیک به بازارهای الاتحاد، دبی لند هتلی لوکس و مدرن قرار گرفته که امکانات و خدمات خوبی به میهمانان خود عرضه میکند. خدمه هتل مسلط به زبان های هندی و انگلیسی هستند.

کیفیت اتاق ها باعث شده تا هتل فورچون پرل انتخاب اول توریست ها باشد! مبل های چوبی، فضای بزرگ، تهویه مناسب و دکور لوکس و مدرن همگی از ویژگی های اتاق فوچون پرل هستند. همینطور سوئیت هایی لوکس و بزرگ برای خانواده های بیشتر از 4 نفر دارد که مجهز به وای فای هستند. کودکان زیر دو سال میتوانند به صورت رایگان از تخت ها استفاده کنند.

هتل ‏fortune pearl‏ دبی

غذاهای خوشمزه و با کیفیت این منطقه را در این هتل میتوانید پیدا کنید. انواع و اقسام غذاهای بیشن المللی و همینطور محلی که از خوردن آنها لذت میبرید. همچنین میتوانید در کنار نوشیدن نوشیدنی مورد علاقه خود مشغول به بازی بیلیارد شوید. میهمانی های شب نیز میان توریست های تور دبی بسیار محبوب است پیشنهاد میکنیم حتما یک شب را در این نایت کلاب بگذرانید. علاقه مندان به ورزش میتوانند از سالن فیتنس کاملا مجهز هتل استفاده کرده و لذت ببرند.

هتل فورچون برای راحتی و آسایش میهمانان خود خدماتی مثل تبدیل ارز، نگهداری چمدان ها، ماشین برق کفش، پارکینگ رایگان، امکانات برگزاری نشست ها و میهمانی ها، لباسشویی، مغازه کادو فروشش و اتاق های بدون سیگار را ارائه میدهد. شما میتوانید با پرداخت اضافه بها از ترانسفر و آژانس هتل استفاده کنید.

هتل ‏fortune pearl‏ دبی

از نظر دسترسی هم هتل از موقعیت بسیار برخوردار است. تا فرودگاه بین المللی تنها هفت کیلومتر و تا مراکز تجاری و تفریحی فقط یک کیلومتر فاصله دارد.

آدرس :

در هفت کیلومتری فرودگاه دبی و یک کیلومتری خیابان کورینه