هتل density استانبول : هتل چهار ستاره دنسیتی، در منطقه نیشان تاشی استانبول قرار دارد. کارکنان و خدمه این هتل چهار ستاره مسلط به زبان های آلمانی، انگلیسی، آذربایجانی، هلندی، اسپانیایی، روسی، عربی، اوکراینی، ترکی و فارسی هستند. توریست ها و گردشگران تور استانبول به صورت شبانه روزی پذیرش شده و خدماتی که برای آن ها ارائه می شوند شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و جلسات، صرافی، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، سالن آرایشی، پارکینگ اختصاصی و ... می باشند.

هتل density استانبول

اتاق های هتل ‏density‏ استانبول

هتل ‏density‏ استانبول، به طور کلی دارای 36 اتاق بوده که به چند دسته زیر تقسیم میشوند :

  • اتاق های دلوکس یک تخته
  • اتاق های دلوکس دو تخته
  • اتاق های دلوکس سه تخته
  • اتاق های دلوکس خانوادگی

در تمام اتاق های این هتل کفپوش ها پارکت بوده و دیوارها تماما عایق صدا هستند. امکاناتی که داخل این اتاقها برای راحتی توریست ها و گردشگران تور استانبول ارائه شده میتوان به سیستم تهویه هوا، جعبه کمک های اولیه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، لپ تاپ، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، روزنامه و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل ‏density‏ استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ‏density‏ استانبول

صبحانه های اورگانیک هتل دنسیتی، روزانه به صورت بوفه ای برای میهمانان و توریست های تور استانبول سرو می کند. انواع غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و ... در رستوران این هتل برای توریست ها و گردشگران تور استانبول آماده می شوند. از جمله امکانات رفاهی و تفریحی این هتل چهار ستاره میتوان به حمام ترکی، ماساژ و اسپا، سونا و جکوزی، آبگرم، سونا بخار و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ‏density‏ استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل ‏density‏ استانبول

هتل دنسیتی چهار ستاره از جزیره تاریخی سلطان پنج کیلومتر و از کنوانسیون و نمایشگاه مرکزی استانبول هفتصد متر فاصله دارد. رستورانها و کافه های بسیاری هم نزدیک به این هتل قرار دارند. نزدیک ترین مرکز خرید به این هتل، نهصد متر با آن فاصله دارد. از هتل ‏density‏ استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک پانزده کیلومتر فاصله دارد.