هتل conrad دبی : یکی از بهترین موقعیت های خوب از نظر نزدیکی به مراکز تفریحی و تجاری برای هتل ‏conrad‏ دبی نزدیک به دریای خلیج فارس است. کارکنان وظیفه شناس هتل میتوانند با زبانهای ‏: ترکی، فیلیپینی، روسی، پرتغالی، هلندی، ایتالیایی، هندی، فرانسوی، اسپانیایی، ‏انگلیسی، آلمانی، عربی ‏با شما صحبت کنند و خدمات لباس شویی، اتو و خشکشویی را برای شما فراهم کنند. هتل ‏conrad‏ دبی این امکان را به شما میدهد تا بتوانید مراسم ها و میهمانی های خود را در این هتل برگزار کنید. ویژگی خوب این هتل رایگان بودن پارکینگ، اینترنت و آژانس است.

امکانات اتاقهای هتل ‏conrad‏ دبی :

شما از اتاق ها نمایی پانورامیک به فضای زیبای بیرون دارید. نمای خیابان زیبای شیخ زائد و دریای خلیج فارس شما را وادار به تماشای خود میکنند. هراتاق تهویه هوای مناسب داشته و کاملا عایق صدا هستند. داخل هر اتاق، یک آیپد و نسپرسو و سیستم صوتی باس، حمام مجهز به دوس و تلوزیون ماهواره دار قرار دارد.

امکانات اتاقهای هتل ‏conrad‏ دبی

امکانات تفریحی و رستوران های هتل ‏conrad‏ دبی :

سعی شده تا بهترین سرگرمی ها برای میهمانان فراهم شود تا از هر مرکز تفریحی بی نیاز باشند. سرگرمی هایی مثل تراس آفتاب ، سونا جکوزی، استخر روباز، سالن اسپا و ماساژ برای میهمانان در نظر گرفته شده.

امکانات تفریحی و رستوران های هتل ‏conrad‏ دبی

رستوران های هتل ‏conrad‏ دبی :‏

رستوران های انگلیسی مارکو پیر وایت گریل، رستوران فرانسوی پورابیچ، رستوران ایتالیایی بالارو از رستوران هایی هستند که غذاهای کاملا سالم و با کیفیت بین المللی را برای شما سرو میکنندو. همینطور غذاهای ایرانی را برای مسافران ایرانی تور دبی سرو میکند. شما میتوانید به صورت جداگانه نیز سفارش غذا دهید.

رستوران های هتل ‏conrad‏ دبی

 فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی فقط بیست دقیقه و تا مجتمع تجاری جهانی تنها 2 دقیقه رراه است.

آدرس هتل ‏conrad‏ دبی :

 Sheikh Zayed Road, Trade Centre, Dubai, United Arab Emirates