هتل cameo گرجستان : هتل چهار ستاره کامئو باتومی گرجستان در منطقه کواریتی، در کنار ساحل دریای زیبای سیاه قرار دارد. این هتل شیک، امکانات و خدمات مدرنی برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان به همراه داشته و اقامتی عالی و منحصر بفرد برای آن ها دارد. کارکنان این هتل چهار ستاره با میهمانان تور گرجستان به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی صحبت می کنند. از خدماتی که به آن ها ارائه میدهند میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی رایگان، نگهداری از کودکان، آسانسور، فرودگاه هدایا و سوغاتی، خشکشویی و اتوشویی، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و همایش، پذیرش و سرویسّ دهی شبانه روزی، کتابخانه و ... اشاره کرد.

هتل cameo گرجستان

اتاق های هتل cameo گرجستان

تمام اتاق های هتل کامئو گرجستان شیک و مدرن، دکور و تزئین شده اند. داخل هر اتاق این هتل، امتیازات و امکانات متفاوتی ارائه شده، اما بین تمام آن ها یکسری امکانات به صورت یکسان فراهم شده که شامل سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، تراس اختصاصی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز مطالعه، سرویس دهی شبانه روزی، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت به صورت روزانه، مبلمان مدرن و راحت و ... می باشند.

اتاق های هتل cameo گرجستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل cameo گرجستان

امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل باتومی برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان، شامل استخر سرپوشیده، بیلیارد، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، سالن اسپا و ماساژ و ... می باشند. در رستوران های این هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، گرجی برای میهمانان تور گرجستان به همراه نوشیدنی های مختلف سرو می شوند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل cameo گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل cameo گرجستان

هتل چهار ستاره کامئو از ایستگاه قطار باتومی تنها چهل دقیقه و از فرودگاه بین المللی ده کیلومتر فاصله دارد.