هتل astoria گرجستان : هتل چهار ستاره آستوریا در تفلیس گرجستان، هتل کامل و بسیار خوبی در قسمت مرکزی این شهر بوده که با خدمات ارائه شده بسیار خوبش به توریست ها و گردشگران تور گرجستان، باعث محبوبیت بین آن ها شده است. این هتل برای میهمانان تور گرجستان خود امکانات و خدمات بسیار با کیفیت خوب ارائه داده که در ادامه به معرفی آن ها میپردازیم. خدمه هتل آستوریا تفلیس به زبان های روسی، ترکی، و انگلیسی صبحت می کنند. میهمانان میتوانند برای رفت و آمد به فرودگاه و هتل از خدمات ترانسفر فرودگاهی استفاده کنند. همینطور تاکسی سرویس و اتومبیل کرایه ای، با درخواست میهمان به وی تعلق می گیرد. از دیگر خدمات این هتل چهار ستاره برای میهمانان تور گرجستان میتوان به پارکینگ اختصاصی و رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سالن کنفرانس و همایشات، محوطه مخصوص استعمال سیگار، تاکسی سرویس، تراس اختصاصی، خدمات خانه داری، صندوق امانات، صرافی، روزنامه در لابی، اینترنت بی سیم رایگان، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی و ... اشاره کرد.  

هتل astoria گرجستان

اتاق های هتل astoria گرجستان

هتل astoria گرجستان، به طور کلی 28 اتاق با کف پارکت کلاسیک دارد. این اتاق ها به چند دسته اتاق های بدون سیگار، اتاق های مخصوص معلولین، اتاق های استاندارد، اتاق های خانوادگی، اتاق های اختصاصی و سوئیت های مخصوص تازه عروس تقسیم می شوند. هر 28 اتاق این هتل چهار ستاره بسیار شیک و زیبا مبله شده اند و هرکدام از آن ها دارای امکاناتی نظیر تراس اختصاصی، مینی بار یا یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای، امکان سرو صبحانه در اتاق ها، تلفن، نظافت به صورت روزانه، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی، سرویس دهی شبانه روزی و ... می باشند.

اتاق های هتل astoria گرجستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل astoria گرجستان

در رستورانهای این هتل انواع غذاهای گرجی، بین المللی، اروپایی و اسیایی برای میهمانان تور گرجستان سرو می شوند. همینطور صبحانه ها نیز به صورت مفصل هر روز صبح ارائه می شوند. بار هتل انواع و اقسام نوشیدنی ها را برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان آماده می کند. از امکانات سرگرم کننده برای میهمانان میتوان به استخر سرپوشیده، کرایه دوچرخه و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل astoria گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل astoria گرجستان

از این هتل چهار ستاره تا میدان فریدام پانزده دقیقه، تا ایستگاه قطار تفلیس ده کیلومتر و تا فونیکولار تفلیس هفتصد متر فاصله است. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله نوزده کیلومتری از هتل astoria گرجستان می باشد.