هتل alin استانبول : هتل سه ستاره آل این، در منطقه شیشلی قرار دارد. این هتل با توجه به امکانات خوب و بروزی که برای توریست های تور استانبول ارائه میدهد، هزینه بسیار خوبی هم دارد.  خدمه و کارکنان این هتل به زبان های ترکی، انگلیسی و آلمانی کاملا مسلط هستند. خدماتی که این هتل سه ستاره برای میهمانان و توریست های تور استانبول خود ارائه داده شامل آسانسور، محوطه های مخصوص استعمال سیگار، حمل و نگهداری از چمدان ها، روزنامه رایگان در لابی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، صرافی، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، منشی تور، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و جلسات و ... می باشند..

هتل alin استانبول

اتاق های هتل alin استانبول

هتل alin استانبول به طور کلی دارایی 45 اتاق است. در هر 45 اتاق این هتل سه ستاره امکانات مشابه و بسیار خوبی که توریست ها و گردشگران تور استانبول در طول سفر به آنها نیاز دارند، ارائه می شوند. این امکانات شامل حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی و ... می باشند.

اتاق های هتل alin استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل alin استانبول

میهمانان و توریست های تور استانبول با اقامت خود در این هتل از امکانات رفاهی بسیار خوبی نظیر سونا و جکوزی، استخر، باغ، ماساژ و اسپا، سالن بدنسازی و ... برخوردار خواهند بود. در رستوران ها نیز انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و ... همراه با نوشیدن های مختلف برای میهمانان تور استانبول، در هر سه وعده آماده می شوند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل alin استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل alin استانبول

این هتل سه ستاره از ایستگاه مترو عثمان بی یک کیلومتر و از فرودگاه بین المللی آتاتورک پانزده کیلومتر فاصله دارد. از جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل alin استانبول میتوان به قصر دولماباغچه، میدان تکسیم و مرکز شهر اشاره کرد.