نمایشگاه چرم میلان : یکی از مهم ترین رویدادهایی که نباید آن را از دست دهید، نمایشگاه چرم بوده که سالانه در شهر میلان ایتالیا برگزار می شود. این نمایشگاه اختصاص یافته به ارائه و معرفی محصولات چرمی سراسر دنیا می باشد. هر سال بسیاری از تولیدکنندگان و دست اندرکاران که در این زمینه فعالیت می کنند، نمایشگاه چرم میلان را از دست نمیدهند. برگزاری این نمایشگاه موجب شده تا صنعت گردشگری این کشور متحول شده و هر ساله به میزان توریست ها و گردشگران تور ایتالیا اضافه شده اند. نمایشگاه چرم میلان به طور کلی انواع چرم، محصولات چرمی، منسوجات و قطعات استفاده شده در این صنعت را معرفی می کند. 

نمایشگاه چرم میلان

محصولاتی که در نمایشگاه چرم میلان معرفی می شوند

تقریبا بیشتر از 1100 شرکت تولیدکننده از چهل کشور مختلف دنیا دور هم در این نمایشگاه جمع می شوند و در آن انواع طرح ها و مدل های مختلف در ساخت محصولات چرمی مثل کفش ها، مبلمان، پوشاک چرمی، کالاهای مختلفی که از ترکیب چرم و متریال های دیگر ساخته می شوند برای توریست ها و گردشگران تور اروپا ارائه می شوند. همینطور محصولات مختلفی در زمینه های کیف و کفش، پوشاک چرمی، مد و ... در آن به نمایش گذشته شده اند. 

محصولاتی که در نمایشگاه چرم میلان معرفی می شوند

دیگر مراسماتی که در نمایشگاه چرم میلان برگزار می شوند

علاوه بر این غرفه ها، سمینارها و کنفرانس هایی که در رابطه با صنعت چرم سازی و مد هستند نیز برگزار می شوند. در این مدت بسیاری از توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا که به این حوزه علاقه مند هستند، در این کنفرانس ها برای ارتقا دادن سطح علمی شان در این زمینه حضور پیدا می کنند. 

دیگر مراسماتی که در نمایشگاه چرم میلان برگزار می شوند

تاریخ برگزاری نمایشگاه چرم در میلان

توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری ایتالیا که مایل به شرکت کردن در این نمایشگاه بین المللی هستند، میتوانند از تاریخ 25 تا 27 ماه سپتامبر در روزهای سه شنبه و چهارشنبه از ساعت نه صبح تا شش بعد از ظهر و روزهای پنجشنبه از ساعت نه صبح تا پنج بعد از ظهر وارد شهر میلان شده و از این نمایشگاه دیدن کنند. 

تاریخ برگزاری نمایشگاه چرم در میلان

نحوه شرکت در نمایشگاه بین المللی چرم میلان

اما توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا که میخواهد به صورت رسمی در نمایشگاه چرم میلان شرکت کنند، باید تمام اطلاعات خود و مدارک لازم را تهیه کرده و بهتر است ادامه کار را به آژانس و یا موسسه ای معتبر بسپارند تا کارهای مربوط به شرکت در نمایشگاه چرم میلان را برای آنها انجام دهند. 

نحوه شرکت در نمایشگاه بین المللی چرم میلان