موزه خانه کامتینگ بانکوک : موزه خانه کامتینگ در یکی از شلوغترین تقاطع های سوخومویت شهر بانکوک، یعنی آسوکه قرار داشته که اطراف آن هتل های و اقامتگاه های بسیار زیادی پیدا می شوند. همینطور مرکز خرید معروف ترمینال 21 نیز در این منطقه قرار دارد. این خانه چوبی که دو بار مورد بازسازی قرار گرفته، به مخاطبان و توریست ها تور تایلند حس و حال بودن در یک دهکده تایلندی شما را میدهد که وسط جنگل بتنی قرار دارد. توریست ها و گردشگران در این موزه میتوانند با روش زندگی سنتی روستایی تایلند آشنا شده و کمی بیشتر راجب به تاریخ آن بدانند. 

موزه خانه کامتینگ بانکوک

هدف از ایجاد موزه خانه کامتینگ

کامتینگ یا سیام سوسایتی به خاطر تلاشی که برای محفوظ نگه داشتن فرهنگ سنتی کشور تایلند می کند، بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند معروف است. میتوان نتیجه این تلاش ها را با قدم زدن در کنار زمین های بان کامتینگ مشاهده کرد. موزه خانه کامتینگ بانکوک مورد حمایت خانواده سلطنتی قرار گرفته و آرشیو کاملی هم در کتابخانه مرجع نزدیک به خود دارد. ساختمان این موزه در دوران منتقل شدن به شهر بانکوک از چیانگ مای، در دهه شصت و همینطور در سال 2001 مورد بازسازی قرار گرفته است. این موزه شاید به اندازه موزه خانه جیم تامپسون معروف و مشهور نباشد اما ساختمان های آن محل زندگی خانواده روستایی بوده اند به همین خاطر تمام چیزهایی که در آن میتوان دید، نشان دهنده فرهنگ روستایی در قرن نوزدهم می باشد. 

هدف از ایجاد موزه خانه کامتینگ

آثار جالب و امکانات رفاهی در موزه خانه کامتینگ

در این موزه تمام آثار موجود بسیار زیبا و جذاب نشان داده شده اند. در بین آن ها میتوان انبار برنج، انواع و اقسام وسیله ها، ابزارها و دستگاه های قدیمی برای نخ ریسی و ساخت پارچه ابریشمی و ... پیدا می شوند. همینطور مجموعه ای از طلسم ها و خرده ریزها هم وجود داشته که نشان میدهند بسیاری از مردم تایلند به ماورالطبیعه باور دارند. برای هر آثاری که در موزه نگهداری می شود توضیح بسیار خوبی هم داده شده بنابراین شما میتوانید در بازدید از این موزه بانکوک کمی با تاریخه کشور تایلند نیز آشنا شوید. موزه خانه کامتینگ برای عکاسان نیز سوژه های بسیار خوبی دارد. 

آثار جالب و امکانات رفاهی در موزه خانه کامتینگ

دسترسی های نزدیک به موزه خانه کامتینگ بانکوک

دسترسی به موزه خانه کامتینگ برای توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند باید بسیار راحت باشد. آن ها باید از جاده شماره 21 بانکوک راه خود را شروع کرده و صد متر مانده به تقاطع آسوکه به موزه خانه کامتینگ یا سیام سوسایتی برسند. این خیابان چند دقیقه از ایستگاه سوخومویت مترو و اسوکه قطار هوایی فاصله داشته بنابراین از خروجی یک مترو و از خروجی سه قطار هوایی بیرون بروید.