موزه اسباب بازی پنانگ مالزی : موزه ای شگفت انگیز و دیدنی در شهر پنانگ مالزی قرار داشته که تنها برای کودکان نیست. این موزه یک موزه معمولی نیست که در آن آثار تاریخی و باستانی ببینید. اینبار موزه ای از اسباب بازی های قدیمی و مدرن پیش روی شماست. این موزه یکی از بهترین جاذبه های شهر پنانگ مالزی بوده و در آن بیشتر از ده هزار اسباب بازی، عروسک، مدل و مجموعه های سرگرمی قرار دارند. این موزه اولین و بزرگ ترین موزه اسباب بازی در آسیا است. این موزه اسباب بازی در پنانگ، سال 2005 با هزار متر مربع مساحت در تانجونگ بونگاه ساخته شد و هم اکنون بیشتر از 100000 عروسک و اسباب بازی از برندهای معروف بین المللی را در خود دارد. تنها کودکان نیستند که از این موزه لذت خواهند برد، توریست ها و گردشگران بزرگسال تور مالزی نیز میتوانند از این موزه دیدن کرده و یادی از دوران کودکی خود کنند. 

موزه اسباب بازی پنانگ مالزی

قسمت های مختلف این موزه و عروسک های آن

موزه اسباب بازی ها تالارهای مختلف داشته و هرکدام قسمت بندی شده اند تا توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری مالزی در بازدید از آنها گمراه نشوند. این تالارها به چند قسمت سالن وحشت، سالن زیبایی، سالن قهرمانان کتاب، سالن فانتزی، سالن کارتون، اتاق هیولا، تالار مشاهیر و ... تقسیم می شود. در این قسمت ها شما میتوانید تارزان، باربی، ایکس من، بتمن، سفید برفی، لاک پشت های نینجا، سوپرمن، مرد عنکبوتی، گارفیلد، زیبای خفته و هر کاراکتر دیگر را ببینید. این موزه فقط برای کودکان نیست، بلکه بزرگسالان نیز میتوانند از این موزه دیدن کرده و به دوران کودکی خود برگردند. علاوه بر این ها، ماکت ها و خانه های عروسکی، قفسه های لباس و لوازم خانگی هم در این موزه ساخته شده اند. 

قسمت های مختلف این موزه و عروسک های آن

هزینه بلیط و ساعات بازدید از موزه اسباب بازی پنانگ مالزی

توریست ها و گردشگران تور ارزان مالزی میتوانند هر روز هفته از ساعت نه صبح تا نه شب از موزه اسباب بازی پنانگ دیدن کنند. همینطور هزینه بلیط ورودی آن برای بزرگسالان ده رینگیت و برای کودکان شش رینگیت می باشد.