کیش یکی از مناطق دیدنی جذاب ایران محسوب میشود که در آن سرمایهگذاری هنگفتی، جهت رفاه حال گردشگران انجام شده است. اقامتگاههای متنوع، تفریحات آبی فراوان، رستورانها و مراکز خرید این شهر همیشه در حال گسترش و توسعه هستند. در این حین برای بسیاری، رزرو یک هتل لوکس و با امکانات رفاهی بی‌نظیر نظیر رزرو هتل پانوراما کیش می‌تواند بخش مهمی از سفر باشد.

مسافران دوست دارند به معنای واقعی در تعطیلات استراحت کنند، از غذای لذیذ و منحصربه‌فرد هتل لذت ببرند و از پنجره اتاقشان ساحل دریا را ببینند. از طرف دیگر، گاهی اوقات تعداد زیاد هتلهای پنج‌ستاره در کیش، چالشهایی را برای انتخاب بهترین گزینه روبه‌روی ما قرار می‌دهد. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم بهترین مجموعههای اقامتی لوکس کیش را به‌صورت کامل معرفی کنیم.

هتل داریوش کیش

از زمانی که هتل داریوش کیش پنج‌ستاره در سال ۱۳۸۲ افتتاح شد تا امروز این مجموعه از خاصترین هتلهای ایران محسوب میشود. معماری خاص هتل داریوش کیش با الهام از دوران باستان ایران و بناهای به‌جای مانده از سلسله هخامنشیان طراحی شده است. همه ۱۸۴ واحد اقامتی این مجموعه به‌دقت طراحی شده‌اند و امکان انتخاب بین چشم‌انداز دریا و باغ برای مسافران وجود دارد. در صورت رزرو اتاق، مهمانان این اقامتگاه می‌توانند از خدمات ترانسفر فرودگاهی استفاده کنند.

اتاق‌های اصلی این مجموعه در سه طبقه به‌صورت اتاقهای دوتخته استاندارد و لوکس، همچنین سوییتهای استودیو لوکس و سوییتهای رویال هستند. اتاق‌های کابانا نیز که در محوطه باغ قرار دارند با قیمتی کمی مناسبتر برای اقامت دو تا سه نفر وجود دارند. امکانات تفریحی و ورزشی متنوع مانند استخر روباز، بیلیارد، باشگاه ورزشی بزرگ و مجهز، زمین تنیس، پینت بال، ماساژ تایلندی و فیش اسپا از امکاناتی هستند که مهمانان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

از آن‌جایی‌که این اقامتگاه در ساحل شرقی کیش قرار گرفته است، دسترسی مناسبی به جاذبهها و مراکز خرید برای مهمانانش مهیا می‌کند. پاساژهای پردیس، سارینا، کوروش، مرجان، مروارید، پارک دلفین‌ها، پلاژ بانوان، مسیر دوچرخهسواری، پارک هنگام و شهر زیرزمینی کاریز از آن جمله هستند. این هتل کیش، دارای دو رستوران با نامهای آپادانا و پاسارگاد است که انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی سرو می‌کنند.

هتل پانوراما کیش

با رزرو هتل پانوراما کیش شما وارد مجموعهای اشرافی و مجلل میشوید که در یکی از بهترین مناطق جزیره کیش قرار دارد. در سال ۱۳۹۸ ساختمانی جدید در این اقامتگاه شیک افتتاح شد. شما می‌توانید با چند دقیقه پیادهروی از این مجموعه به بیشتر مراکز خرید و تفریحات کیش برسید. کلوپ‌های تفریحی، پارک‌شهر، پاساژ زیتون، رویا مال، مرکز تجاری پانیذ، پردیس‌های ۱ و ۲، اسکله قدیم، پارک ساحلی ماهیگیر و مرکز غواصی از این دسته هستند.

امکاناتی مانند صبحانه رایگان، روم‌سرویس، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، تلویزیون، مینی‌بار و اینترنت در اختیار اقامتکنندگان در این هتل قرار می‌گیرد. همچنین اگر مهمانان بخواهند در خود مجموعه غذا سرو کنند، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ در قسمت لابی و طبقه اول آماده خدمات‌رسانی هستند. در مجموع میتوان گفت رزرو هتل پانوراما کیش یک تجربه بی‌نظیر را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند.

هتل ترنج کیش

این مجموعه اقامتی به علت طراحی خاص آن طرفدارهای زیادی دارد. اتاقهای هتل ترنج کیش بر روی آبهای خلیج‌فارس بنا شده است. همه این اتاقها دارای کفی شیشهای هستند که مهمانان میتوانند حرکت ماهی‌ها و لاک‌پشت‌ها و همچنین مرجانهای دریایی را مشاهده کنند. تماشای غروب خورشید از تراس اتاق، لذت اقامت در این مجموعه را دوچندان می‌کند.

دو رستوران خورشید و گلف نیز مانند اتاق‌های این اقامتگاه بر روی دریا واقع شده‌اند و کف شیشهای دارند. صبحانه این هتل کیش در رستوران ترنج سرو میشود که بسیار متنوع و کامل است. یک کافی‌شاپ و یک لمکده ساحلی هم در مجموعه وجود دارد. برای رسیدن به هتل ترنج باید به سمت شمال غربی جزیره حرکت کنید تا به محیط آرام و زیبای هتل ترنج برسید. با توجه به نزدیکی این هتل به جاذبههای دیدنی کشتی یونانی و شهر زیرزمینی کاریز راه کوتاهی برای دیدن آن‌ها طی خواهید کرد.

هتل مارینا پارک کیش

با حرکت به سمت جنوب شرق جزیره از مسیر بلوار مرجان این هتل زیبا را بعد از برجهای دوقلو کیش را خواهید دید. مارینا پارک کیش در سال ۱۳۹۰ در دو طبقه و با ۱۸۶ اتاق ساخته شد. این مجموعه ۵پنج‌ستاره دارای ساحل اختصاصی و کلوپ تفریحات ساحلی مانند قایق‌سواری، پاراسل، ماهیگیری و گشت‌های دریایی است. همچنین علاقهمندان به غواصی می‌توانند در مرکز آموزش ورزش‌های آبی این هتل کیش آموزش ببینند.

جاذبههای نزدیک به این مجموعه شامل پارک ساحلی، اسکله مرجان، پاساژ مرجان و مرکز خرید کوروش هستند. رستوران واقع در هتل آماده خدماترسانی به مهمانان با انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی است. کافههای‌ رد مارین (فست‌فود)، گرین مارین (غذای سلامت) و بلو مارین (نوشیدنی و دسر) نیز برای نشستن و گپ‌زدن با دوستان عالی بهنظر میرسند.

همه اتاقهای مارینا پارک کیش مجهز به اینترنت، تلویزیون، یخچال، چای‌ساز، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه ‌مطبوع و میز تحریر هستند.

هتل پارمیس کیش

این مجموعه پنج‌ستاره در سال ۱۳۸۶ در میدان پردیس کیش بنا شد. از نظر موقعیت جغرافیایی پارمیس در قلب مراکز خرید و دیدنی کیش قرار گرفته است. با چند دقیقه پیادهروی از هتل می‌توانید به رویا مال، کیش مال و پردیس یک برسید. همچنین پارک هنگام، بازار زیتون، پلاژ آقایان، فلایبرد، کیبلاسکی، کارتینگ، بلوار ساحلی و اسکله تفریحی با نهایتا دقیقه خودروسواری در دسترس شماست.

هتل امکانات زیادی برای ارائه به مهمانان دارد. سالن همایش، سالن کنفرانس، اتاق جلسات، رستوران، فضای سبز همراه با آلاچیق و کافی‌شاپ از آن جمله هستند.

جمع‌بندی

امکانات و خدمات بی‌نظیر هتلهای لوکس کیش تضمین‌کننده سفری به‌ یاد ماندنی برای گردشگران هستند. در این مقاله از معماری بیهمتای هتل داریوش گفتیم و امکاناتی را که با رزرو هتل پانوراما کیش در اختیارتان قرار میگیرد، شرح دادیم. همچنین هتل زیبای ترنج کیش را که بر روی آبهای نیلگون خلیج‌فارس بنا شده است به شما معرفی کردیم.