مزرعه پروانه در استانبول : یکی از زیباترین حشرات روی کره زمین، پروانه ها هستند. این پروانه های زیبا، در شهر بزرگ استانبول مزرعه بزرگی برای خود دارند. در این مزرعه استانبول انواع و اقسام پروانه ها قابل دیدن هستند. این گلخانه پرورش پروانه، تمام مراحل چرخه زندگی پروانه ها را به توریست ها و گردشگران تور استانبول نشان میدهد. این مزرعه بزرگ و فوق العاده 385 هزار مترمربع مساحت داشته و در واقع موزه ای برای پروانه های گرمسیری است. در این باغ پانزده گونه از پروانه های مختلف در طبیعت گرمسیری زنده می کنند. علاوه بر پروانه ها، در این پارک می توانید بزرگترین سوسک گوزنی را دید. این سوسک گونه بسیار خاصی از پروانه ها بوده که مهارت فوق العاده ای در پنهان شدن دارد.

مزرعه پروانه در استانبول

گونه های مختلف مزرعه پروانه در استانبول

این مزرعه، اولین مزرعه پروانه های استوایی جهان در این شهر بزرگ بوده که با استقبال بسیار زیاد توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول روبرو شده است. در این مزرعه چهارهزار پروانه از 120 گونه مختلف زندگی می کنند. مزرعه پروانه ها یک زمین بسیاار بزرگ و البته سرپوشیده بوده و در ان پروانه ها میتوانند به راحتی در محیط بسیار زیبا و سرسبز گلکاری شده پرواز می کنند. در این مزرعه انواع و اقسام تفریحات مختلف برای نوجوانان، بزرگسالان و حتی افراد مسن موجود دارد. گونه هایی که در این مزرعه زندگی می کنند از مالزی، هلند، قطب شمال، انگلستان، مکزیک و مالزی آورده شده اند.

گونه های مختلف مزرعه پروانه در استانبول

امکانات و خدمات رفاهی در مزرعه پروانه استانبول

توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول در این مزرعه میتوانند از موزه حشرات دیدن کنند، کنار آبشارها و دریاچه بنشینند، روی تپه مصنوعی پیک نیک برگزار کرده و یا با پروانه ها بازی کنند. علاقه مندان به عکاسی نیز میتوانند از این مناظر شگفت انگیز عکاسی کرده و لحظه به لحظه از پیله شدن تا تبدیل شدن به پروانه ها را ثبت کنید. همینطور در بدو ورودتان میتوانید با تماشای یک فیلم بیست دقیقه ای درباره زندگی پروانه ها و البته راهنمایی راهنماها، بیشتر راحت به این پروانه ها بدانید.

امکانات و خدمات رفاهی در مزرعه پروانه استانبول

ساعات بازدید از مزرعه پروانه استانبول

این مزرعه تماشایی و زیبا از روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت نه صبح تا پنج عصر و آخر هفته های از ساعت نه صبح تا شش عصر برای بازدیدکنندگان باز می باشد.