اخذ اقامت طلایی یونان فقط و فقط با 250 هزار یورو یک فرصت ایده آل برای مهاجرت به یکی از زیباترین کشورهای اروپاست. طرح ویزای طلایی یونان به منظور جذب سرمایه‌گذاران خارجی توسط دولت این کشور عنوان شده است. متقاضیان با سرمایه‌گذاری در کشور یونان می‌توانند اقامت و شهروندی این کشور را برای خود و خانواده‌ به دست آورند. روش‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری در این کشور وجود دارد ولی امن‌ترین و بهترین روش برای دریافت اقامت طلایی یونان خرید ملک است. در ادامه به جزئیات بیشتری در زمینه دریافت اقامت طلایی یونان با 250 هزار یورو خواهیم پرداخت.

اقامت طلایی یونان یک فرصت ایده آل برای مهاجرت به زیباترین کشور اروپاست.

 

روش‌های دریافت گلدن ویزای یونان

اقامت طلایی یونان فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری در کشور یونان و دریافت اقامت این کشور است. متقاضیان با دریافت گلدن ویزای یونان می‌توانند اقامت سایر افراد خانواده خود را نیز دریافت کنند. همین موضوع ویزای طلایی یونان را به بهترین فرصت برای مهاجرت تبدیل کرده است. پس از گذشت 5 سال از سرمایه‌گذاری می‌توانید تابعیت کشور یونان را دریافت نمایید. سایر کشورهای اروپایی این برنامه مهاجرتی را ارائه می‌دهند. اما هر کدام از کشورها قوانین و شرایط مربوط به خود را دارند. به عنوان مثال شرایط دریافت اقامت طلایی پرتغال با یونان کاملا متفاوت است. روش‌های گوناگونی برای اخذ گلدن ویزای یونان توسط دولت این کشور عنوان شده است که در ادامه به اختصار به شرح آنها پرداخته‌ایم.

  • خرید ملک در یونان به ارزش بیش از 250 هزار یورو.
  • سرمایه‌گذاری مبلغ حداقل 400 هزار یورو در یکی از شرکت‌های ثبت شده در کشور یونان.
  • سرمایه‌گذاری مبلغ حداقل 400 هزار یورو در اوراق قرضه دولتی یونان.
  • خرید سهام شرکت‌های یونانی به ارزش 400 هزار یورو.
  • سپرده‌گذاری مبلغ 400 هزار یورو در یکی از بانک‌های کشور یونان.
  • سرمایه‌گذاری مبلغ 800 هزار یورو در اوراق قرضه دولتی یا خصوصی کشور یونان.

دریافت اقامت طلایی یونان با خرید املاک

اگر به روش‌های دریافت گلدن ویزای یونان توجه کرده باشید خرید ملک در یونان، به سرمایه‌ی کمتری نسبت به سایر روش‌ها نیاز دارد. از این رو دریافت اقامت طلایی یونان با 250 هزار یورو با خرید املاک و مستغلات امکان پذیر است. خرید ملک در تمام کشورها یک سرمایه‌گذاری بدون ریسک محسوب می‌شود. از این رو خرید ملک در یونان علاوه بر اینکه با افزایش ارزش ملک می‌تواند سود آور باشد، فرصتی مناسب برای دریافت اقامت این کشور است. دولت یونان در سال 2013 با هدف جذب سرمایه‌گذاران خارجی طرح ویزای طلایی یونان را تصویب نمود. با توجه به این قانون شهروندان غیر اروپایی می‌توانند با خرید ملک در یونان به ارزش بیش از 250 هزار یورو اقامت این کشور را به دست آورند. در حقیقت این روش نوعی اثبات اقامت تمکن مالی یونان می‌باشد. این مبلغ در مقایسه با سایر کشورها بسیار مناسب‌تر است. برای مثال برای خرید ملک در پرتغال مبلغ حداقلی 280 هزار یورو است.

خرید ملک در یونان فرصتی مناسب برای دریافت اقامت این کشور است.

 

نوع اقامت دریافتی پس از خرید ملک در یونان

پس از خرید ملک در یونان کارت اقامت موقت TRP با مهلت 1 ساله برای شما و سایر افراد خانواده صادر می‌شود. این نوع اقامت موقت تا 5 سال قابل تمدید است. البته مشروط به این که ملک خریداری شده را حفظ کرده باشید. پس از اتمام دوره 5 ساله اقامت موقت می‌توانید برای دریافت تابعیت و اقامت دائم کشور یونان یا TRP درخواست دهید. مهمترین مزیت دریافت اقامت طلایی یونان امکان زندگی در تمامی کشور‌های حوزه شینگن است. پس از دریافت ویزای طلایی یونان می‌توانید بدون ویزا به کشورهای حوزه شینگن سفر کنید. حتی امکان کار و ادامه تحصیل در تمامی این کشورها برای شما میسر می‌شود. در حقیقت با دریافت اقامت یونان مقیم تمام کشورهای حوزه شینگن می‌شوید.

شرط حضور برای دریافت اقامت کشور یونان

در مقایسه با سایر کشورها، یونان در زمینه‌ی حضور متقاضیان در این کشور سختگیری نمی‌کند. به عنوان مثال برای دریافت اقامت اسپانیا یا اقامت پرتغال حضور فیزیکی افراد در این مدت الزامی است. اما دولت یونان در این مورد بهتر عمل کرده و کمتر سختگیری می‌کند. با خرید ملک فقط کافیست به ازای هر 6 ماه 1 هفته را در یونان بگذرانید. در بیشتر روش‌ها متقاضیان ملزم به حضور 6 ماه از سال در کشورهای حوزه شینگن هستند. با دریافت اقامت طلایی یونان فقط و فقط با 250 هزار یورو، دیگر چنین محدودیتی شامل شما نمی‌شود و هیچ اجباری برای حضور شما در این کشور وجود ندارد. حتی می‌توانید ملک خریداری شده را اجاره دهید و از طریق آن کسب درآمد کنید و در کشور ایران یا سایر کشورهای حوزه شینگن زندگی کنید.

با خرید ملک فقط کافیست به ازای هر 6 ماه 1 هفته را در یونان بگذرانید تا اقامت این کشور را به دست آورید.

مزایای ویزای طلایی یونان

دریافت اقامت طلایی یونان علاوه بر به صرفه بودن مزایای بسیار دیگری نیز دارد.

  • اخذ اقامت برای سایر افراد خانواده همسر، فرزندان زیر 21 سال، والدین متقاضی و والدین همسر.
  • عدم نیاز به حضور مداوم در کشور یونان.
  • امکان زندگی، کار، تحصیل در تمام کشورهای حوزه شینگن.
  • پایین‌ترین نرخ سرمایه‌گذاری با خرید ملک در یونان.
  • کشور یونان روابط حسنه‌ای با سایر کشورهای دنیا به خصوص کشورهای اروپایی دارد. از این رو دریافت اقامت یونان می‌تواند آغازی برای زندگی در یکی از کشورهای اروپایی، آمریکا و کانادا و حتی اخذ اقامت طلایی اسپانیا باشد.
  • تسهیل فرایند اخذ اقامت.
  • سریع‌ترین روش برای دریافت اقامت یک کشور اروپایی.

جمع بندی

دریافت اقامت طلایی یونان فقط و فقط با 250 هزار یورو روند اداری کوتاه مدتی دارد و بسیار سریع‌تر از دیگر روش‌ها به نتیجه می‌رسد. این روش نوعی راهکار برای دریافت ویزا شینگن محسوب می‌شود. از این رو با خرید ملک در اسپانیا و سایر کشورهای اروپایی تفاوت دارد. حتی قوانین و فرایند اداری دریافت ویزا از طریق اقامت تمکن مالی یونان با اقامت تمکن مالی اسپانیا و حتی اقامت تمکن مالی پرتغال متفاوت است و بستگی به قوانین هر کدام از کشورها دارد. برای کسب اطلاع بیشتر و دقیق‌تر پیش از هر اقدامی بهتر است با کارشناسان ما در شرکت ساحل آفتاب مشورت نمایید و در صورتی که قصد مهاجرت دارید و می‌خواهید در یکی از کشورهای امن و بسیار زیبای اروپایی زندگی کنید، کافیست با کارشناسان ما در ساحل آفتاب تماس بگیرید. مشاورین ما با بررسی شرایط و تمام مدارک تا رسیدن به نتیجه مطلوب و دریافت اقامت یونان شما را همراهی می‌کنند.