مرکز فرهنگ و هنر بانکوک : این مرکز فرهنگ و هنری بانکوک که به صورت مخفف به آن BACC می گویند، بزرگ ترین و البته مرکز اصلی هنر در بانکوک است. توریست ها و گردشگران تور تایلند که به فیلم، تئاتر، کارهای هنر معاصر، موسیقی و طراحی علاقه مند هستند، حتما در بانکوک از این مرکز فرهنگی دیدن کنند. این مرکز تاکنون میزبان چندین نمایشگاه از هنرمندان تایلندی و بین المللی است. این مرکز فرهنگی و هنری بزرگ سال 2008 افتتاح شده و چهار هزار متر مربع فضای نمایشگاهی به همراه چندین مغازه، کتابخانه هنر و یک کافه می باشد. هرچند که نمیتوان این مرکز فرهنگی را با مراکز فرهنگی بزرگی در شهرهای لندن و نیویورک مقایسه کرد اما حداقل ارزش یک ساعت بازدید را حتما دارد. نمایشگاه های فعال در این مرکز فرهنگی، متفاوت هستند. همینطور کارمندانی هم هستند که به دو زبان تایلندی و انگلیسی توضیحات لازم را به توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند ارائه میدهند. این نمایشگاه کاملا حس و حال بین المللی دارد. سرپرست های مرکز فرهنگ و هنر بانکوک، از بازدیدکنندگان خود بسیار پرشور و پرهیجان پذیرایی می کنند. این مکان در ابتدا برای دانشجویان بسیار محبوب بود اما به سرعت بین مردم و محلی و توریست ها، با هر محدودیتی محبوب و معروف شد.

مرکز فرهنگ و هنر بانکوک

معماری بیرونی و درون مرکز فرهنگ و هنر بانکوک

این مرکز فرهنگی و هنری، نمای بیرون سفید رنگی داشته و مسیرهای پیاده روی آن مارپیج و جالب هستند. معماری داخلی و بیرونی مرکز فرهنگ و هنر بانکوک، الهام گرفته از ساختمان موزه ای به نام گوگنهیم در شهر نیویورک می باشد. درست روبروی این مرکز چندین مجسمه جذاب و زیبا قرار دارند.

معماری بیرونی و درون مرکز فرهنگ و هنر بانکوک

ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به مرکز فرهنگ و هنر بانکوک

این نمایشگاه فقط چند دقیقه تا ایستگاه استادیوم ملی قطار هوایی فاصله داشته و توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند میتوانند با استفاده از آن خود را به این مرکز فرهنگی برسانند. در اطراف این مرکز انواع مراکز خرید بسیاری هستنند. هزینه بازدید از آن رایگان بوده و از ساعت ده صبح تا نه شب، به جز روزهای دوشنبه برای بازدید باز می باشد.