مرکز خرید گوم مسکو : گوم از بزرگ ترین مراکز خرید در شهر مسکو روسیه است که با اسم فروشگاه زنجیره ای ایالتی نیز شناخته میشود. این مرکز خرید سه طبقه سال 1920 در میدان سرخ مسکو ساخته شده و اکنون از آن به چند جهت بنای تاریخی، مرکز تجاری و فرهنگی بازدید میکنند. اسم گوم از دوران شوروی سابق بوده و هر شهری یک گوم برای خود داشت. این مجموعه تاریخی و دیدنی، هم به عنوان مرکز تجاری و هم به عنوان یک جاذبه توریستی در مسکو است که دارای معروف ترین برندهای داخلی و بین المللی بوده و محبوب است.

مرکز خرید گوم مسکو

فروشگاه ها و برندهای مرکز خرید گوم مسکو

مرکز خرید گوم، سه طبقه از فروشگاه ها و مغازه های مدرن و شیک داشته که روزانه هزاران هزار توریست و گردشگر را به سمت خود جذب میکند. در این مرکز خرید میتوایند انواع برندهای برتر در روسیه و همینطور در سطح بین الملل را یپدا کنید. از جمله برندهای معروف و پرطرفدار در گوم شامل لویی ویتون، دیور؛ بربری، هوگوباس و ... میباشد.  

فروشگاه ها و برندهای مرکز خرید گوم مسکو

خدمات و امکانات رفاهی مرکز خرید گوم مسکو

گوم فود کورت بزرگی داشته که انواع غذاهای محلی، سنتی روسی، بین المللی و نوشیدنی های مختلف را سرو میکند. همینطور کباب های بسیار معروفی نیز دارد. کافه های آن نیز معمولا محل استراحت زوج های جوان گردشگر تورهای روسیه و جوانان بوده. در این مرکز خرید نمایشگاه ها و گالری های بسیاری وجود داشته که بین آن ها چند نمایشگاه عکاسی نیز برگزار میشود و این مکان به یک مرکز فرهنگی تبدیل میکند.

خدمات و امکانات رفاهی مرکز خرید گوم مسکو

ساعات کاری مرکز خرید گوم مسکو

این مرکز خرید فعالیت خود را هر هفت روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب ادامه میدهد. این مکان علاوه بر مرکز تجاری، جاذبه تفریحی، فرهنگی و تاریخی نیز می باشد.