مرکز خرید گالریا سنت پترزبورگ : گالریا در حال حاضر یکی از بزرگ ترین مراکز خرید در سن پترزبورگ است. این ساختمان بلند و شگفت انگیز، قسمت مرکزی شهر سنت پترزبورگ قرار داشته و سال 2010 در ماه نوامبر افتتاح شد. این فروشگاه بزرگ و مدرن سیصد مغازه داشته که هرکدام یک شعبه و نمایندگی از برندهای مختلف و معروف در سطح بین المللی، به خصوص برندهای فرانسوی و درجه یک هستند و در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، لوازم ورزشی، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر، لوازم برقی و ... فعالیت میکنند. به طور حتم، هرچیزی که نیاز داشته باشید را میتوانید در مرکز خرید گالریا سنت پترزبورگ پیدا کنید.

مرکز خرید گالریا سنت پترزبورگ

امکانات رفاهی مرکز خرید گالریا سنت پترزبورگ

نه تنها میتوانید خرید کنید، بلکه با یک تیر نشان زده و میتوانید تفریحات و سرگرمی های جالبی هم در این مرکز خرید داشته باشید مثل بازی بولینگ، نمایش تئاتر، زمین بازی برای کودکان و ده سینمای بزرگ و مدرن که همگی در این مرکز خرید وجود دارند. همینطور 28 رستوران و کافه خوب به همراه غذاهای بین المللی و خوشمزه قرار دارند. از دیگر امکانات خوب این مرکز خرید برای توریست ها و گردشگران تور روسیه میتوان به سوپر مارکت بزرگ و پارکینگی با 1200 ظرفیت اشاره کرد.

امکانات رفاهی مرکز خرید گالریا سنت پترزبورگ

ساعت کاری مرکز خرید گالریا سنت پترزبورگ

مرکز خرید گالریا سنت پترزبورگ هر روز هفته از ساعت ده صبح تا یازده شب فعالیت کرده و به ایستگاه متروی Pl. Vosstaniya بسیار نزدیک است.