مرکز خرید گاردن کوالالامپور مالزی : یکی از بزرگ ترین مراکز خرید شهر کوالالامپور که درست زیر پل زیرگذر مرکز خرید میدولی قرار دارد، مرکز خرید گاردن می باشد. این مرکز خرید در سال 2007 افتتاح شده و یکی از بهترین مراکز خرید این شهر بین توریست ها و گردشگران تور مالزی می باشد. این فروشگاه دارای شش طبقه و دویست شعبه از برندهای مختلف داخلی و بین المللی می باشد. مرکز خرید گاردن یکی از زیباترین مراکز خرید شهر کوالالامپور است. در طراحی و ساخت این مرکز خرید از رنگ های نسکافه ای و سبز استفاده شده و اطراف آن با لامپ های زیبا و رنگارنگی تزئین شده اند. 

مرکز خرید گاردن کوالالامپور مالزی

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید گاردن کوالالامپور مالزی

بیشتر از دویست فروشگاه و مغازه در این مرکز خرید مشغول به فعالیت هستند. همینطور مرکز خرید گاردن کوالالامپور دارای شعبه های بسیاری از برندهای معروف بین المللی مثل لویس ویتون، باربری، ورساچه، کلوین کلین، لاکوست، هوگو باس، گپ، ارمانی و ... می باشد. در این مرکز خرید انواع و اقسام پوشاک، کیف و کفش، جواهرات و زیورآلات، لوازم الکترونیکی، لوازم منزل و ... بفروش میرسند. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید گاردن کوالالامپور مالزی

خدمات رفاهی مرکز خرید گاردن کوالالامپور مالزی

در این مرکز خرید میتوان انواع و اقسام رستوران ها و کافی شاپ های مختلف مثل فلاینیگ چیلی، یوزو، سوشی زانمیای، اسپایس آف ایندیا و ... را پیدا کرد. از معروف ترین کافه های این مرکز خرید، استارباکس معروف است. اگر از خرید کردن خسته شده و نیاز به استراحت دارید، پیشنهاد ما به شما نوشیدن قهوه ای در کافی شاپ معروف استارباکس می باشد. به جز این رستوران ها و کافی شاپ ها یک سوپرماکت بسیار بزرگ هم در طبقات ابتدایی مرکز خرید گاردن کوالالامپور قرار دارد. 

خدمات رفاهی مرکز خرید گاردن کوالالامپور مالزی

امکانات تفریحی مرکز خرید گاردن کوالالامپور مالزی

قسمتی از این مرکز خرید، به سالن سینما اختصاص داده شده است. سینمای این مرکز خرید یکی از لاکچری ترین سینماهای مالزی بوده که بروزترین و جدیدترین فیلم های دنیا را پخش می کند. البته که به خاطر لوکس بودن این سینما، هزینه بلیت ارزانی نداشته اما به بلیت آن به دو نوع تقسیم میشود، طلایی و استاندارد. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری مالزی برای بلیت استاندارد سی رینگیت و برای بلیت طلایی شصت رینگیت پرداخت خواهند کرد. تفاوت بین این دو بلیت در نوع صندلی ها، نوع نمایش فیلم و ... می باشند. 

امکانات تفریحی مرکز خرید گاردن کوالالامپور مالزی

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید گاردن کوالالامپور مالزی

توریست ها و گردشگران تور ارزان مالزی میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از مرکز خرید گاردن کوالالامپور مالزی دیدن کنند. دسترسی نزدیک به این مرکز خرید از ایستگاه قطار سبک شهری بنگسار امکان پذیر بوده و بعد از ان میتوان با استفاده از سرویس های رایگان رفت و برگشتی به مرکز خرید مید والی به پل زیر گذر مرکز خرید گاردن کوالالامپور برسید. برای برگشت نیز کافیست با پرداخت کمی رینگیت تمام مسیر را تاکسی گرفت.