مرکز خرید کوزی استانبول : این مرکز خرید در سال 2010 و در محله کادیکوی از قسمت آسیایی استانبول ساخته شده است. کادیکوی محله ای از استانبول بوده که مراکز خرید بسیار زیادی در خیابان محبوب خود، خیابان بغداد دارد. این محل یکی از پرتردد ترین محله های شهر استانبول برای علاقه مندان به خرید است. مرکز خرید کوزی در آن نیز یکی از شیک ترین مراکز خرید استانبول محسوب شده که به طور کلی شش طبقه داشته و بین توریست های تور استانبول بسیار محبوب است. این مرکز خرید فروشگاه ها و امکانات بسیاری برای بازدیدکنندگان و مشتریان ارائه داده و همینطور دسترسی های راحتی دارد. در ادامه همراه ما بمانید تا بیشتر با این مرکز خرید استانبول آشنا شوید.

مرکز خرید کوزی استانبول

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید کوزی استانبول

مرکز خرید کوزی استانبول به طور کلی دارای 57 فروشگاه و یازده غرفه از بهترین و برترین برندهای داخلی و خارجی می باشد. بیشتر توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول به خاطر پوشاک بسیار خوبی که این مرکز خرید داشته، از آن دیدن می کنند. همینطور پوشاک در این مرکز خرید به قیمت بسیار مناسبی عرضه می شود. بهترین زمان بازدید از مرکز خرید کوزی استانبول، زمان حراجی هاست. مطمئن باشید که هرگز از این مرکز خرید دست خالی بیرون نخواهید آمد.

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید کوزی استانبول

امکانات و خدمات رفاهی این مرکز خرید

توریست ها و گردشگران تور استانبول نوروز 98 در این مرکز خرید علاوه بر خرید کردن میتوانند به تفریح نیز بپردازند. امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوبی در این مرکز خرید ارائه شده تا مشتریان و بازدیدکنندگان اوقات خوشی را در آن بگذرانند. مرکز خرید کوزی استانبول دارای پارکینگ سرپوشیده بزرگ، کارواش، صندوق امانات، سه سالن کنفرانس با ظرفیت نود نفر، اتاق مادر و کودک، سالن کنسرت با ظرفیت دویست نفر، سالن تئاتر و سالن سینما به ظرفیت چهارصد نفر، تراس در فضای باز، سالن کفش، محل بازی کودکان و نوجوانان، رستوران ها و فودکورت های مختلف با ظرفیت دویست نفر و ... می باشد. همچنین مرکز خرید کوزی قسمتی از خود را به هایپر مارکت بزرگ استانبول به اسم میگروس اختصاص داده و توریست ها میتوانند خریدهای سوپرمارکتی خود را از آن انجام دهند.

امکانات و خدمات رفاهی این مرکز خرید

ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید کوزی استانبول

این مرکز خرید استانبول از فرودگاه آتاتورک و فرودگاه بین المللی صبیحا چهل کیلومتر فاصله دارد. همینطور از ساعت ده صبح تا ده شب باز می باشد. توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند قبل و یا بعد از خرید از مرکز خرید کوزی از جاذبه های دیگری هم مثل پارک زوبیده حانیم و مسجد مصطفی نظمی که نزدیک به آن قرار دارند نیز دیدن کنند.