مرکز خرید کاله استانبول : یکی دیگر از مراکز خرید محبوب در شهر استانبول، مرکز خرید کاله می باشد. این مرکز خرید که البته به اوت لت بیشتر شباهت داشته، بین سال های 2006 تا 2007 ساخته شده و هر سال میزبان بسیاری از توریست ها و گردشگران تور استانبول می باشد. بسیاری از توریست ها و گردشگران که به دنبال اجناس باکیفیت هستند این مرکز خرید را برای خرید و گشت و گذار انتخاب می کنند. به مناسبت های مختلف، میتوان شاهد تخفیف های باورنکردنی در مرکز خرید کاله استانبول بود. این اوت لت در منطقه گون قرار دارد. در ادامه همراه با لست تورز بمانید تا بیشتر با قسمت های مختلف این مرکز خرید آشنا شوید. 

مرکز خرید کاله استانبول

فروشگاه ها و مغازه های این مرکز خرید

در هشت طبقه از مرکز خرید کاله استانبول، تقریبا 120 فروشگاه و مغازه فعالیت می کنند. بین این فروشگاه ها، میتوان معروف ترین و برترین برندهای بین المللی در دنیا مثل ادیداس، نایک، زارا، منگو و ... را دید. آن دسته از توریست ها و گردشگران که به پوشاک مجلسی علاقه مند هستند، پیشنهاد ما به آن ها مغازه آلفا آبیه می باشد. آنقدر تنوع محصولات در این مرکز خرید استانبول زیاد بوده که پیدا کردن جنس و محصول مورد نظر خود کمی سخت به نظر می آید. معروف ترین برند ترکی به اسم دری مد را که در زمینه تولید محصولات چرمی فعالیت می کند را نیز میتوان در این مرکز خرید پیدا کرد. اجناس و محصولات این فروشگاه به قیمت بالا بوده اما کیفیت بسیار خوبی دارند. 

فروشگاه ها و مغازه های این مرکز خرید

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید کاله استانبول

انواع و اقسام کافه ها و رستوران ها ترکی و بین المللی معروف و ناشناخته را میتوان در این مرکز خرید پیدا کرد. بیشتر این رستوران ها و کافه ها در طبقات سوم مرکز خرید کاله استانبول قرار دارند. در کنار این رستوران ها و کافه ها خدمات رفاهی دیگری هم مثل داروخانه، زمین بازی مخصوص برای کودکان، سینما، اطلاعات، تئاتر، اشیا گمشده، پارکینگ رایگان و ... برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول ارائه شده اند. 

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید کاله استانبول

ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید کاله استانبول

این مرکز خرید در منطقه گون استانبول قرار داشته، جایی که شلوغی و هیاهو در آن جایی ندارند. توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند برای رسیدن به این مرکز خرید، خود را از ایستگاه مترو میدان تقسیم به ایستگاه وزنجیلر رسانده و از انجا سوار خط تی یک تراموا شده و به ایستگاه گون گورن بروند. از این ایستگاه تا مرکز خرید تنها دو دقیقه پیاده روی لازم است. توریست ها و گردشگران میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از این مرکز خرید دیدن کنند.