مرکز خرید پلیکان استانبول : یکی از مهم ترین اماکنی که توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا در بازدید از کشور و شهر مورد نظر بازدید از ان ها را باید حتما در برنامه خود قرار دهند، مراکز خرید هستند. مراکز خرید بعد از جاذبه های گردشگری، دومین اماکن مهم آن کشور است. اگر بتوان مراکز خرید خوب و مدرنی ایجاد کرد، میتوان سالانه بسیاری از توریست ها و گردشگران را به سمت خود جذب کرد، کاری که شهر استانبول ترکیه خیلی وقت است به خوبی انجام داده ! سالانه بسیاری از افراد و توریست ها، تور استانبول را به خاطر مراکز خرید و فروشگاه های آن انتخاب می کنند. از زمان های دور تاکنون استانبول در ساخت و ساز و اجرای مراکز خرید ماهر بوده و همیشه با تبلیغات حرفه ای و خوبی که داشته بسیاری از توریست ها را به سمت خود کشانده است. در هر گوشه از این کلان شهر ترکیه میتوان مراکز خرید مختلفی دید اما یکی از این مراکز خرید که در قسمت اروپایی استانبول نیز قرار دارد، با معماری، امکانات رفاهی و تفریحی و ... که داشته کمی بیشتر از دیگر مراکز خرید این شهر در امر جذب توریست موفق شده است. این مرکز خرید، پلیکان نام داشته، از فولاد ساخته شده و دارای چهار طبقه می باشد. هنگامی که وارد آن شوید، محوطه باز مرکزی را خواهید دید که درست وسط آن یک استخر تزئینی زیبا قرار داده شده است. همینطور از عناصر طبیعی مثل نور خورشید، آب و گیاهیان تزئینی نیز در طراحی دکوارسیون داخلی این بنا استفاده شده تا بتوانید حس همبستگی با محیط را ایجاد کند. 

مرکز خرید پلیکان استانبول

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید پلیکان استانبول

بیشتر از صد مغازه و فروشگاه در این مرکز خرید در زمینه های مختلف فعالیت می کنند که بیشترشان نمایندگی های برندهای سرشناس و معروف بین المللی هستند. اگر به دنبال برند و مارک هستید، حتما سری به این مرکز خرید بزنید. انواع برندهای نایک، کوتون، آدیداس، ال سی وایکیکی، پوما و ... در مرکز خرید پلیکان استانبول شعبه دارند. همینطور این مرکز خرید به توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول این امکان را داده که از سایت برندهای مختلف بتوانند زمان حراج های سالانه که پایان هر فصل برگزار می شود را دانسته و زمان این حراجی ها را با تور خود هماهنگ کنند. 

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید پلیکان استانبول

امکانات تفریحی مرکز خرید پلیکان استانبول

این مرکز خرید استانبول به گونه ای طراحی شده که بتواند تمام امکانات و خدمات یک مجموعه کامل تجاری و تفریحی را یکجا داشته باشد. از جمله امکانات تفریحی آن میتوان به مراکز بازی ها و سرگرمی های کامپیوتری، زمین بازی بولینگ، کوه یخی، سینما با فیلم های بروز هالیوودی و ترکی، زمین بازی کودکان و ... اشاره کرد. 

امکانات تفریحی مرکز خرید پلیکان استانبول

امکانات رفاهی و خدماتی که این مرکز خرید ارائه کرده 

در کنار فروشگاه ها و امکانات تفریحی، این مرکز خرید خدماتی هم برای رفاه حال توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول فراهم کرده است. خدمات رفاهی ارائه شده توسط مرکز خرید پلیکان شامل  خدمات مربوط به معلولین، خدمات ارزی و صرافی، درمانگاه، بانک، خدمات تلفن همراه، سالن ورزشی، واحد شارژ موبایل، پله برقی، پارکینگ، اسانسور، کالسکه مخصوص کودکان، واحد گارد امنیتی، اطلاعات مرکز خرید، اتاق مادر و کودک، اینترنت بی سیم رایگان، کافه تراس، رستوران ها و کافه های مختلف، آژانس و تاکسی سرویس، فروشگاه کارفور چهار هزار مترمربعی و ... می باشند.

امکانات رفاهی و خدماتی که این مرکز خرید ارائه کرده

دسترسی های نزدیک به مرکز خرید پلیکان استانبول

مرکز خرید پلیکان درست در محله یونیورسیتی و در کنار بلوار کوزی یانیولو قرار گرفته است. توریست ها و گردشگران میتوانند با استفاده از خطوط اتوبوس شهری از هر جای شهر، به راحتی به مرکز خرید پلیکان استانبول برسند.