مرکز خرید پریمیوم پوکت : مرکز خرید پریمیوم، یک مجموعه بزرگ 1800 مترمربعی در پوکت بوده که بازدیدکنندگان بسیاری از سراسر جهان دارد. تفاوتی که این مرکز خرید با دیگر مراکز خرید داشته این است که روباز بوده و هوایی خنک و مناسبی برای خرید کردن دارد. هرچند که سیصد برند در این مرکز خرید فعالیت می کنند و نود درصد از آن ها بین المللی هستند، اما نباید انتظار وجود شعبه ای از برندهایی مثل گوچی و دولچه گابانا و  از این قبیل را داشت.

مرکز خرید پریمیوم پوکت

فروشگاه های مرکز خرید پریمیوم پوکت

در این مرکز خرید حدود سیصد برند معروف که میتوان گفت تقریبا نود درصد آن ها بین المللی هستند در زمینه های کیف و کفش، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، اسباب بازی، لوازم آموزش برای کودکان و ... فعالیت می کنند. برندهای معروف این مرکز خرید آدیداس، لاگوست، هاش پاپی، لاروش، برادران وارنر، نایک و ... هستند. علاوه بر این ها بزرگ ترین فروشگاه گلف کشور تایلند در این مرکز خرید قرار دارد. این فروشگاه تجهیزات حرفه ای گلف، لوازم جانبی، لباس های برند و ... این ورزش را با قیمت ارزانی به فروش میرساند. هرکدام از مغازه های این مرکز خرید طراحی و دکوراسیون خاص و بسیار زیبایی دارند. بیشتر مغازه های پریمیوم روی محصولات خود را هر چند وقت یکبار، تخفیف هفتاد درصدی می گذارند.

فروشگاه های مرکز خرید پریمیوم پوکت

سوغاتی و صنایع دستی مرکز خرید پریمیوم پوکت

اگر به دنبال تهیه سوغاتی و صنایع دستی از این کشور هستید تا یادگاری با خود از تایلند داشته باشید، مرکز خرید پریمیوم پوکت بسیار مناسب است. در این مرکز خرید فروشگاهی به نام تاچانگ قرار داشته که بهترین و متنوع ترین سوغاتی ها و صنایع دستی را به فروش میرسانند. سوغاتی و صنایع دستی این فروشگاه شامل روسری و شال از جنس نخ و ابریشم، لوازم چوبی، کاغذ دیواری، کیف دستی، کارد و چنگال نقره و ... می باشند که قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای هم دارند.

سوغاتی و صنایع دستی مرکز خرید پریمیوم پوکت

ساعات کاری و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید پریمیوم پوکت

این مرکز خرید محبوب و ارزان پوکت در جاده بای پس قرار داشته و هر روز هفته از ساعت ده صبح تا نه شب برای بازدیدکنندگان تور ارزان تایلند باز می باشد.