مرکز خرید پالادیوم استانبول : مرکز خرید پالادیوم شهر استانبول نیز در قسمت آسیایی قرار داشته و به خاطر معماری عجب اما جذابی که داشته  مورد پسند استقبال بسیاری از توریست ها و گردشگران تور استانبول قرار گرفته است. این مرکز خرید به شکل یک کره گرد شیشه ای در سال 2008 ساخته شده و برای آن 230 میلیون دلار سرمایه گذاری شد. اکنون این مرکز خرید در زمینی به مساحت چهل هزار متر مربع قرار داشته و توریست ها در آن میتوانند انواع و اقسام برندهای ترکی و بین المللی را در زمینه های مختلف پیدا کنند. از مرکز خرید پالادیوم استانبول حتما دیدن کنید. این مرکز خرید فروشگاه های بسیار زیادی داشته و همچنین امکانات و خدماتی رفاهی خوبی نیز در اختیار مشتریان قرار داده است. 

مرکز خرید پالادیوم استانبول

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید پالادیوم استانبول

تقریبا 190 فروشگاه و مغازه در این مرکز خرید مدرن و زیبا فعالیت می کنند. مرکز خرید پالادیوم یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول بوده و در خود شعباتی از برندهای معروف تامی هیلفیگر، پیر کاردین، زارا، آدیداس، گپ و ... دارد. به خاطر موقعیت مکانی این مرکز خرید و قسمت آسیایی که در آن قرار دارد، توریست های کمتری نسبت به منطقه اروپایی و مراکز خریدی که در تقسیم، شیشلی و بی اوغلو هستند به آن مراجعه می کنند. به همین خاطر توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول میتوانند بسیاری از اجناس را در سایزهای مختلف به خصوص در فصل حراج آن در فروشگاه های پالادیوم پیدا کنند. برندهای بین المللی و ترکی باکیفیت و با قیمت بسیار خوبی در این مرکز خرید فعالیت می کنند. پیشنهاد می کنیم حتما در فصل حراج به خصوص در ماه ژانویه سری به این مرکز خرید بزنید تا بتوانید لباس های با کیفیت و قیمت پایین پیدا کنید. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید پالادیوم استانبول

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید پالادیوم استانبول

این مرکز خرید به جز 190 فروشگاه و مغازه ای که داشته، دارای امکانات و خدمات رفاهی بسیاری نیز می باشد. مرکز خرید پالادیوم استانبول دارای پنج طبقه پارکینگ اختصاصی در زیر زمین با ظرفیت 2500 برای خودرو، ده سالن سینما درجه یک، سه سالن سینمای سه بعدی که در همه آن ها فیلم های بروز هالیوودی و ترکی پخش می شوند، سالن تئاتر، مرکز بازی برای کودکان به اسم پلی لند و ... می باشد. این مرکز خرید دارای یک کافه، یک فودکورت بزرگ و بیشتر از بیست رستوران با انواع و اقسام غذاهای بین المللی و محلی است. 

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید پالادیوم استانبول

دسترسی های نزدیک به مرکز خرید پالادیوم استانبول

توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول که در قسمت آسیایی این شهر اقامت دارند، میتوانند از منطقه تقسیم با استفاده از قطار زیرزمینی فونیکولار به کاباتاش رفته و از آن سمت با کشتی های مسافربری به محله کادیکوی برسند. سپس از این محله با استفاده از تاکسی و یا اتوبوس به مرکز خرید پالادیوم استانبول برسند. این مرکز خرید هر روز هفته از ساعت نه صبح تا ده شب باز می باشد.